תוכן שיווקי

לקראת אירוע | DRP למניעת נזק כלכלי

גיא הוכמן, מנכ"ל GENIE: "התארגנות מחשוב מוקדמת שכוללת בין היתר הקמת תשתית כפולה של כל העמדות במפעלים, בקיבוצים ובעסקים הממוקמים בקו התפר תמנע התמוטטות כלכלית במצב של מתיחות ביטחונית"

12/05/2013 13:33

קיבוצים ומפעלים הממוקמים בעיקר בצפון ודרום הארץ, נתונים תחת מתיחות ביטחונית כמעט כל ימות השנה. מתיחות מעין זו, מאלצת אותם פעמים רבות לעזוב את מקום העבודה ולהיכנס אל חדרים ממוגנים. הנזק הכלכלי שנגרם כתוצאה מהפסקת העבודה עצום והפיצויים שניתנים מהמדינה אינם מכסים את קצה קיצו של קרחון ההפסדים.

חברת GENIE פיתחה פתרון המאפשר לכל בעלי התפקידים בקיבוץ, במפעלים ועסקים בקו התפר המאפשרת העתקת הפעילות העסקית אל מרחב מוגן, ממנו הם יכולים להמשיך לעבוד באופן רגיל ולמנוע נזק כלכלי גדול מאוד. שירותים אלו מתאימים בין אם מדובר על מערכות מחשוב של ייצור, פיננסיות, לוגיסטיות, ייבוא או ייצוא.

"בשנים האחרונות אנו עדים למודעות הולכת וגוברת של עסקים, קיבוצים ומפעלים בקו התפר להערכות לשעת חרום. המודעות והצורך נובעים בין היתר כתוצאה מכך, שבשנים האחרונות כל המידע מנוהל באמצעות מערכות ממוחשבות", אומר גיא הוכמן, מנכ"ל GENIE. "במצב חירום, ולצערנו, פעמים רבות במצבי שגרה, הם נאלצים להפסיק את הפעילות העסקית, דבר שמחייב הערכות לבאות והבטחת המשכיות של הפעילות העסקית ללא קשר למצב הביטחוני שפוקד אותם. התארגנות מחשוב מוקדמת שכוללת בין היתר הקמת תשתית כפולה של כל העמדות במפעלים, בקיבוצים ובעסקים הממוקמים בקו התפר תמנע התמוטטות כלכלית במצב של מתיחות ביטחונית".

Genie שירותי מחשוב עסקי עוסקת בתחום שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע לכ-600 עסקים וקיבוצים בפריסה ארצית ומספקת ללקוחותיה פתרונות מחשוב מתקדמים המתאימים להם באופן ייחודי.

אירועים קרובים