תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רודשו צרפת-ישראל תקשורת מובייל מדיה

12/05/2013 13:48

בין התאריכים 27-29 למאי ייערך בתל אביב אירוע France-Israel TelecoM Mobile Media Roadshow, שמטרתו להציג לחברות צרפתיות חדשניות את ההזדמנויות העסקיות העומדות בפניהן בשוק הישראלי.

במהלך ביקור אינטנסיבי של 3 ימים, המאורגן על ידי Ubifrance, החברות הצרפתיות שיגיעו תקבלנה הזדמנות להיפגש עם שחקני המפתח העיקריים בתעשיית ההיי-טק הישראלית, עם מומחים מקומיים המתמחים בתחום פעילותן, להציג את המוצרים/פתרונות שלהם ללקוחות ישראליים ושותפים פוטנציאליים ולקיים פגישות אחד על אחד עם אנשי הקשר הרלוונטיים מהחברות הישראליות.

ביקור המשלחת הצרפתית יכלול:

1.    אירוע פתיחה למוזמנים בלבד ב-27/5, בנוכחות השגריר הצרפתי, קהילת ההיי-טק הישראלית וחברות צרפתיות שכבר יצרו שיתופי פעולה עם השוק הישראלי.
2.    France-Israel Workshop, ב-28/5, בהשתתפות קהל ממוקד של לקוחות פוטנציאליים ושותפים ישראלים.
3.    סדרת פגישות אחד על אחד עם חברות ישראליות נבחרות.
4.    ביקורים באתרי החברות הישראליות המבטיחות והמצליחות ביותר בעולם.

מטרת המשלחת מחד הינה חשיפת החברות הצרפתיות ומוצריהן לשוק הישראלי, יצירת שיתופי פעולה וטכנולוגיות משלימות למוצריהן והכרת צרכי השוק הישראלי. מאידך, המטרה לאפשר גישה לחברות הטלקום הישראליות לשוק הצרפתי, על ידי חשיפת החברות הישראליות לחברות הצרפתיות, לעיתונות הצרפתית שתסקר את האירוע, לעסקים יהודים בצרפת וכדומה. לכן במקביל לכנס ייערך SHOWCASE של חברות ישראליות שיוכלו להציג את עצמן ולהדגים אפליקציות.

החברות הישראליות יזכו ללמוד על התעשייה הצרפתית ממקור ראשון, על המגמות הנוכחיות שלה ועל צרכי השוק על מנת ליצור מיצוב נכון ואסטרטגיה מתאימה שתאפשר חדירה לשוק הצרפתי. אירועים דומים שנערכו בעבר מצביעים על עסקאות ושיתופי פעולה רבים שנוצרו בזכותם.

UBIFRANCE הינה סוכנות צרפתית האחראית על הסיוע לחברות צרפתיות בפיתוח עסקי בינלאומי ופעולות יצוא. הסוכנות פועלת תחת המטרייה של משרד האוצר, הכלכלה והתעשייה של צרפת.

לקבלת מידע על המשלחת ועל תכנית הכנס ב-28/05

בנוסף ניתן להירשם לכנס ולבקש פגישות אם החברות הצרפתיות

לכל התעניינות לגבי השתתפות ל-SHOWCASE

אירועים קרובים