תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | סורספייר זכתה בפרס "חברת האבטחה הטובה בעולם" על פי המגזין SC AWARDS EUROPE

מוצר FireAMP של החברה זכה בנוסף לציון לשבח בקטגוריות "הפתרון הטוב ביותר להגנה מפני רוגלות (malware)"

12/05/2013 14:56

חברת סורספייר, המובילה בפתרונות בתחום אבטחת מידע והסייבר, הודיעה על זכייתה השנה בקטגוריית "חברת האבטחה הטובה העולם" על פי פרס המוענק על ידי המגזין SC AWARDS. כאשר הציון מתייחס לכל מכלולי החברה ולא רק למוצרים עצמם, לרבות מעבדות המחקר, תשתיות הפיתוח, חדשנות וקידמה טכנולוגית, רמת וטיב שרותי התמיכה וההדרכה, היקפי מכירות וצמיחה ביחס לשוק וכמובן טיב המוצרים. ה-SC AWARDS EUROPE, שמתחיל את עשורו השלישי, הינו ארוע עטור שבחים. הפרסים המוענקים בו מוכרים ברמה הגלובלית כנחשקים והיוקרתיים ביותר בתעשיית אבטחת המידע באירופה. התחרות השנה היתה קשה במיוחד, עם יותר מ 320 מועמדיות ל-25 הפרסים המוענקים.

השופטים הסכימו כי סורספייר זכאית לתואר "חברת האבטחה הטובה בעולם" מאחר ויש לה "היסטוריית הצלחות מרשימה" ומאחר והיא "ללא ספק, חברה חזקה בעלת מוצרים מובילים בתחומם".

שופט אחד אף הוסיף כי: "פתרונות האבטחה המצויינים ממקמים את סורספייר מעל כולם בתחום ניהול הסיכונים בידע ומידע. כחברה דינמית ויצירתית, מבין השחקניות בשוק, סורספייר הינה המעורכת ביותר".

דניס ווילקינס, מנהל אזור צפון אירופה בסורספייר אמר: "אנו מתרגשים מאוד לזכות בפרס זה. סביבת האיומים ומיתאר ההתקפות השתנו מאוד בשנים האחרונות, וכשזה נוגע לאתגר של הגנה על רשתות ממתקפות מתקדמות וממוקדות (atp), על הארגונים לאמץ מודל הגנה ריכוזי, המתייחס לכלל רצף ההתקפות ומגיב בכל זמן וכל הזמן. סורספייר מתייחסת לכל רצף האיומים (chain of attack) – ומחלקת אותו לשלושה חלקים – לפני, במהלך ואחרי ההתקפה. הזכיה בפרס זה הינה תואר והוכחה למסירות המדהימה של צוות סורספייר)".

פתרון ה-FireAMP של סורספייר, המעניק הגנה מתקדמת לזיהוי רוגלות בהתקנה על תחנות קצה ושרתים (HOST BASED), מכשירים ניידים ולרשתות וירטואליות או כפיתרון המנטר בזמן אמת את כל תעבורת הרשת ומאפשר לזהות, לנטר וכמובן לחסום רוגלות. כאמור, גם פתרון ה-FireAMP זכה לציון לשבח, בקטגוריית הפתרונות הטובים ביותר לזיהוי ולהגנה מפני רוגלות (malware) לא משנה אם הן תגיעו התשתית המייל הארגוני או הפרטי, מחשב נייד נגוע שנכנס לרשת הפנימית או מכל התקן \ מדיה.

חשוב לציין כי זו לא הזכיה הראשונה של סורספייר, שבעבר זכתה בתארים רבים בתחום אבטחת המידע בארועים שונים של Gartner, NSS, SC ועוד. סורספייר נחשבת בעיני רבים לחוד החנית בתחום אבטחת המידע בכלל והגנת סייבר בפרט.

אירועים קרובים