מיקרוסופט מגיבה לביקורת על חלונות 8: "בעולם בו כל אחד הוא מוציא לאור – יש מגמה להיות קיצוני"

"אלה שרוצים לבלוט עושים זאת על ידי שימוש בכתיבה סנסציונית או בנתינת חשיבות מופרזת לניתוחי שוק מגוונים", כתב פרנק שאו - סגן נשיא ביצועי בחטיבת התקשורת של ענקית התוכנה, בתגובה לביקורת ההולכת וגוברת על מערכת ההפעלה ● עיקר קצפו של שאו הופנה לסוגיית המכירות, ותקף: "שלא כמו פחית משקה, מערכת הפעלה למחשב מציעה חוויות שונות ללקוחות שונים בכדי לעמוד בצרכים שונים"

הביקורת שמושמעת נגד חלונות 8 (Windows 8) מאז השקתה באוקטובר 2012 היא קשה במיוחד. אנליסטים רבים טוענים, כי מדובר במערכת הפעלה שלא תעמוד ביעדי המכירות שלה ולא מצליחה לקדם את המכירות בשוק המחשבים, כפי שעשו גרסאות קודמות של מערכות ההפעלה מבית מיקרוסופט (Microsoft). הביקורות הללו בדרך כלל לא זכו לתגובה רשמית של החברה – עד לסוף השבוע האחרון.

"בעולם זה בו כל אחד הוא מוציא לאור, יש מגמה להיות קיצוני – אלה שרוצים לבלוט עושים זאת על ידי שימוש בכתיבה סנסציונית או בנתינת חשיבות מופרזת לניתוחי שוק מגוונים. בעולם זה, בו מספר הצפיות בעמודים הוא המטבע, החום לעתים קרובות מוערך יותר מהאור. קריקטורות בצבעי שחור ולבן הם מוחלטים יותר מהמציאות, בה יש גם גוונים אפורים", כך כתב פרנק שאו, סגן נשיא ביצועי בחטיבת התקשורת של מיקרוסופט, בבלוג הרשמי של החברה בסוף השבוע האחרון.

שאו יצא בהתקפה נגד הביקורות, במיוחד לאור הפרסומים בימים האחרונים לפיהם החברה שוקלת לשנות חלק מההיבטים במערכת ההפעלה. מכתבות אלו עולה, כי החברה מודיעה למעשה בכישלון. "חלונות 8 היא מוצר טוב והיא הופכת לטובה יותר בכל יום. שלא כמו פחית משקה, מערכת הפעלה למחשב מציעה חוויות שונות ללקוחות שונים בכדי לעמוד בצרכים שונים. אנחנו נמשיך לשפר את חלונות 8, כמו שאנחנו עושים עם כל המוצרים שלנו, ונהפוך את מה שטוב אפילו לטוב יותר", כתב שאו.

עיקר קצפו של סגן הנשיא בענקית התוכנה מופנה אל עבר סוגיית המכירות. "מכירת 100 מיליון עותקים של מוצר היא דבר טוב. לעזאזל, היו אפילו זמנים בהם אישור שאתה מקשיב למשוב ופועל בהתאם נחשב לדבר טוב", הוא כתב והמשיך, "אולי הלקח של השבוע צריך להיות לבדוק פחות את הקצוות ולהביט יותר למרכז. יש שם יותר אור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים