תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | תבונה-מילניום מקבוצת SQLink זכתה בפרס בשת"פ עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עבור פרויקט חדשני לשינוי תרבות הנהיגה

הפרס ניתן על ידי לשכת מנתחי מערכות מידע עבור פרויקט הקמה ויישום נכסים דיגיטליים לשינוי תרבות הנהיגה בישראל, שביצעה תבונה-מילניום עבור הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

13/05/2013 13:21

לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל העניקה לחברת תבונה-מילניום מקבוצת SQLink את הפרס השלישי עבור פרויקט מצטיין לשנת 2013. הזכייה הוענקה לפרויקט "הקמה ויישום מערך הנכסים הדיגיטליים לשינוי תרבות הנהיגה בישראל" שביצעה תבונה-מילניום בשיתוף פעולה עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

מערך הנכסים הדיגיטאליים המתקדמים שהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שהועלה לאוויר בסיוע תבונה-מילניום כולל אתר אינטרנט חדשני, המהווה את המילה האחרונה ביישום אתרי אינטרנט הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט חוויית המשתמש. הוא כולל גם עמוד חדש לפייסבוק בשם "חושבים חיים – הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים" ובו חברים למעלה מ-43,000 חברים.

אחד ממוקדי הפרויקט הוא ערוץ YouTube ממותג ואינטראקטיבי. הערוץ כולל עולמות נפרדים הפונים למשתמשי הדרך השונים דוגמת: הולך רגל, רוכב אופנים, רוכב אופנוע, נהג רכב ונהג צעיר. כל עולם מכיל את התוכן הרלוונטי למשתמש הדרך מנקודת המבט שלו, תוך כדי התייחסות לנושאים כמו: מהירות נסיעה, אלכוהול ונהיגה, התקני ריסון, הסחות דעת, עייפות ועוד.

הגולשים לא יכולים להתחיל בפעילות עד שהם מבצעים את דרישות הסף בכל עולמות התוכן השונים: רוכבי האופנים נדרשים לחבוש קסדה, הנהגים נדרשים לחגור חגורת בטיחות, בדף האלכוהול והנהיגה הגולשים צריכים לשתות לפני תחילת הפעילות משקה אלכוהולי על מנת לחוש את השפעת האלכוהול. בנוסף, בכל עולם מופיעים סרטונים רלבנטיים, מבזקי "הידעת", נתונים סטטיסטיים, טיפים, קמפיינים מן העולם ועוד.

הערוץ פותח בשיתוף פעולה עם חברת גוגל.

פרס לשכת מנתחי מערכות מידע ניתן על יישום סדרה של פתרונות מתקדמים בתחום הנכסים הדיגיטליים אשר באמצעותם מנחילים ערכים לקהל יעד המהווה סיכון, לצורך שינוי תרבות הנהיגה והרגלי הזהירות שלהם. הפרויקט עשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וביישומים חדישים הדורשים מהמשתמשים להיות פעילים ושותפים לחוויות בזמן הגלישה.

צוות הפרויקט זוכה הפרס מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, כלל את טליה בן אבי-שטיינברג ואת ליאת קרביץ-דיין והצוות מחברת תבונה-מילניום כלל את אבי רוגובסקי, רותם רוגובסקי ואביחי הלוי.

לדברי אבי רוגובסקי, משנה למנכ"ל תבונה-מילניום מקבוצת SQLink, "חשוב להדגיש שזו הפעם הראשונה שגורם ציבורי זוכה בפרס בזכות יישום טכנולוגיות חדשניות בתחום המדיה החברתית. מימוש רשתות חברתיות ויישום ערוץ יוטיוב מתקדם בשרות המלחמה בתאונות הדרכים ובקידום הזהירות בדרכים הוכיח את עצמו בכלל והוכיח את עצמו פי כמה בפנייה לקהלי היעד הצעירים".

אירועים קרובים