צפו: הרפובליקני ניוט גינגריץ' נגד "טלפונים חכמים"

הפוליטיקאי האמריקני העלה סרטון יו-טיוב בו הוא מבקש את עזרת הציבור למצוא חלופה הולמת למכשירים החכמים: "עזרו לי למצוא שם אחר, אתם יכולים להשפיע על השינוי"

"הכינוי טלפון סלולרי אינו מתאים למכשירים של היום. אני מבקש מכם לעזור לי למצוא שם אחר", כך ביקש בסוף השבוע האחרון ניוט גינגריץ', הפוליטיקאי הרפובליקני הנודע, שהיה גם בין המתמודדים על תפקיד המועמד לנשיאות ארה"ב מטעם מפלגתו בבחירות האחרונות.

גינגריץ' העלה סרטון ליו-טיוב (YouTube) בו הוא פונה לקהל האמריקני בבקשת עזרה. "אני קורא לו מחשב נישא ביד", סיפר גינגריץ', "אבל זה לא מתאים. זה מצלם תמונות, לכן זה לא טלפון סלולרי. זה משהו חדש ושונה. תחשבו על זה".

הוא המשיך בפנייה המרגשת: "המדינה צריכה אתכם. אני לא חושב שיש פרס – הפרס האמיתי היחיד, עם זאת, הוא שאתם יכולים להשפיע על השינוי. שינוי שכולם יכולים להאמין בו. שינוי שייכנס לשפה וישנה את חיינו". לא פחות ולא יותר. באשר למכשירים הניידים שלו, אמר כי "הכוח האמיתי שלו אינו החישובים הפניימים, אלא החיבור לרשת.

האמת היא שהטכנולוגיה אינה זרה לגינגריץ'. למעשה, הוא כנראה אחד מהראשונים שיזכו להכיר מקרוב את המשקפיים האלקטרוניים של גוגל (Google). טלפון חכם, או בגרסה האנגלית Smart Phone, זה פשוט לא מספיק עבורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים