צפו: הגרסה החדשה של Google Maps

ענקית החיפוש שיחררה מהדורת סקירה מוקדמת לשירות המפות שלה, המציעה יותר אפשרויות תלת מימד ויכולת להטעין תמונות פני שטח המבוססות על תכני משתמשים

גוגל (Google) עומדת להציג בקרוב גרסה חדשה של שירות המפות שלה, Google Maps. הגרסה החדשה תציע יותר אפשרויות תלת ממדיות, שימוש בכרטיסיות אינטראקטיביות להצגת מידע לגבי נקודות שנבדקות במפה, וחיפושים שמבוססים על מנהגים שקשורים לרשתות חברתיות.

על פי ענקית החיפוש, המפה עצמה היא הממשק של המשתמשים ביישום, ולכן היא מגיבה באופן אינטראקטיבי יותר. כך, לדוגמה, לחיצה על מוזיאון תפתח כרטיסייה שתכיל פרטים על שעות הפתיחה ומה מוצג במוזיאון, לצד נתוני ניווט שמבוססים על נהיגה למקום או על שימוש בתחבורה ציבורית. כמו כן, ביצוע חיפוש, בתיבה שכלולה כעת ביישום עצמו, יכול להציע גם תוצאות שמכילות מקומות בהם ביקרו חברים והשאירו סקירה במפה עצמה.

ממשק המפה מאפשר לסייר בה בנקודת מבט תלת ממדית, בדומה למה שמציעה גוגל ביישום Google Earth שלה. יכולת חדשה זו, לטענת גוגל, אינה זקוקה לתוכנה נוספת או לתוסף בדפדפן, וניתן לבצע אותה עד שרואים את תנועת העננים מעל כדור הארץ.

תכונה חדשה נוספת היא האפשרות להטעין תמונות פני שטח המבוססות על תכני משתמשים. את התכנים הללו ניתן להעלות כשכבת מידע נוספת לבחירת האנשים שמגיעים לבקר במפה באותה הנקודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים