תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | ספיידר פתרונות – שותף השנה של צ'ק פוינט באזור EMEA

מכירות המוצרים החדשים של צ'ק פוינט על ידי ספיידר זינקו ב-100% בתוך שנה

16/05/2013 15:18

חברת צ'ק פוינט העניקה לחברת ספיידר פתרונות את פרס שותף השנה באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). הפרס הוענק לספיידר בכנס CPX – Check Point Experience, שנערך לאחרונה בברצלונה.

ספיידר מהווה reseller של צ'ק פוינט ומתמחה במוצריה. בנוסף לפרס הנוכחי, העלתה צ'ק פוינט את רמת השותפות של ספיידר מ-Gold Partner ל-Platinum Partner – רמת השותפות הגבוהה ביותר הקיימת בישראל. חיזוק ההכרה של צ'ק פוינט במיצובה של ספיידר בא בעקבות שורת הישגים של ספיידר במוצרי צ'ק פוינט: מכירות המוצרים החדשים של צ'ק פוינט על ידי ספיידר זינקו ב-100% בתוך שנה, וחלה עליה משמעותית הן במכירות התחזוקה והן במכירות השירותים של צ'ק פוינט על ידי חברת ספיידר.

חלק ניכר מהגידול במכירות צ'ק פוינט על ידי ספיידר נובע מפרויקטים רבים בהם הותקנו פיירוולים רובסטיים – התקני פיירוול המעבירים קצבי תעבורה גבוהים ומשולבים בהגנה על דטה סנטרים גדולים, דטה סנטרים בהם נדרשת הפרדת רשתות. פיירוולים מסוג זה הותקנו על ידי ספיידר במגזרי הפיננסים, הבריאות, ההיי טק והטלקום.

לדברי דייגו שייקביץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת ספיידר פתרונות, "ההכרה המשודרגת של צ'ק פוינט בנו משקפת הרבה יותר מגידול עסקי ומהתחזקות בפרויקטים המשותפים שאנו מבצעים עם צ'ק פוינט. היא משקפת גם את הבידול שלנו בידע בפתרונות צ'ק פוינט. ידע זה הועשר, הועמק והשתפר באופן ניכר, תוך תשומת לב בולטת לנושא השירותיות".

שייקביץ הבהיר כי ספיידר שמה דגש מיוחד על מימוש תפיסת ההגנה הרב שכבתית של צ'ק פוינט הכוללת שכבות של פיירוול, IP, anti-bot, אנטי-וירוס, ThreatCloud, הגנת DDoS ושירותי אבטחה.

משמאל: גיל שוויד - יו"ר, מנכ"ל ומייסד צ'ק פוינט; ברונו דרמון - סגן נשיא מכירות אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בצ'ק פוינט; אמנון בר לב - נשיא צ'ק פוינט; רפי קוקוטק - מנכ"ל ספיידר פתרונות; ודייגו שיקביץ - סמנכ"ל שיווק ומכירות בספיידר

אירועים קרובים