תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ניטור חוויית המשתמש הנייד והנייח כגורם קריטי לביצועי העסק

לקראת כנס NessPRO, "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ה-3 ביוני 2013, איסט, תל-אביב

16/05/2013 15:22

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, תקיים כנס בנושא מיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב ארגוניות. הכנס, ששמו "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", יתקיים ב-3/6/2013 באולם האירועים EAST ברח' קרמיניצקי בתל אביב. מטרת הכנס הינה להציג תפיסת ניהול אחודה לתפעול תשתיות ה-IT המשלבת סביבות העבודה רגילות (ON PREMISE) עם סביבות ענן. תפיסה זו גובשה ועוצבה על סמך הנסיון הרב של נס טכנולוגיות במימוש ויישום פתרונות לניהול ארגוני. בכנס ישתתפו מנהלים מתחומי התשתיות, מערכות המידע, השירות והתפעול מכל מגזרי המשק.

"Aternity for Mobile פותר את בעיותיהם של המנמ"רים ומנהלי IT בכל הקשור לניטור חוויית המשתמש באפליקציות הליבה של הארגון הפועלות על מכשירים ניידים", אומר דוד ביסמוט, מנהל פיתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO. "הפתרון מאפשר לאסוף ולמדוד נתונים הנדרשים על מנת לדעת כיצדהמשתמשים חווים את ביצועי המכשירים הניידים. הפתרון של Aternity לא רק מספק למנהלי ה-IT מידע על חווית משתמשי הקצה, אלא גם מקנה להם מידע כיצד הביצועים משפיעים על התוצאות העסקיות".

באמצעות המוצר של Aternity יכולים ארגונים לראות בצורה מקיפה כיצד המשתמשים צורכים את משאבי המיחשוב, תוך ניתוח ואיתור קורלציות בין ביצועי מחשבים אמיתיים/וירטואליים, שימוש בישומים וזמני תגובה. הפתרון מאפשר לארגון לבצע אופטימיזציה אמיתית של תשתית ה-IT, תכנון הישומים, ועלויות רשיונות התוכנה – דברים שמשפיעים ישירות על הפרודוקטיביות של משתמשי הקצה.

הבנת הקורלציה שבין חוויית משתמשי הקצה להשפעה שיש לכך על הפעילות העסקית חשובה ביותר לתפקודו של הארגון. המוצר של Aternity מאפשר להבחין בין בעיות הקשורות ל-IT או לעסק, ועל ידי כך מספק תובנה מה מעלה או מוריד את הפרודוקטיביות של משתמשי הקצה.

אירועים קרובים