תוכן שיווקי

כבר לא צריך לחכות ולהתפשר!

19/05/2013 12:50
עופר פלאוט, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אקסיומה פתרונות מידע

מאת עופר פלאוט, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אקסיומה פתרונות מידע

אחד האתגרים המשמעותיים שרובנו חובה בשנים האחרונות הוא האצת קצב ניהול פרויקטי פיתוח מוצרים ופתרונות  אל מול התחרות האגרסיבית. מרווחי הזמן שחברות צריכות לצאת עם פונקציונאליות / מוצר / גרסה/ פתרון חדש מתקצרים. אתגר נוסף הינו ניהול פרויקטים מטריציוניים גלובליים שמבוצעים לעיתים במספר אתרים על ידי קבוצות עבודה שונות בו שותפים לעיתים גם קבלני משנה.

ארגונים רבים, המנסים לתת מענה לאתגרים אלו, מוצאים את עצמם במצב של חוסר שקיפות בו המנהלים לא יכולים לראות תמונת מצב מעודכנת וכוללת של הפרויקטים וגם כאשר התמונה לכאורה מעודכנת יש הרבה גרסאות של המציאות. חלק מהבעיה נובע מהעדר קונסולידציה בין מערכות מידע שמנהלות מקטעים של תהליכים ארגוניים ונותנות פתרונות מקומיים לחלק מהתהליך הכולל של PPM (ר"ת Project Portfolio Management).

כאשר פגשתי PMO's ומנהלי פרויקטים, שמנסים ליעל את ניהול הפרויקטים בארגונם, שמעתי על  בעיה קשה של ניהול משאבים וסנכרון בין משאבים למשימות. משיחות שקיימתי עם מנהלי פיתוח, מנהלי מוצר ומנהלי IT הבנתי שהם נתקלים בקשיים הבאים:

1. קבלת החלטות מושכלות בתהליך בחירת הפרויקטים
2. יישום מתודולוגיות שונות לניהול פרויקטים
3. ייצור תמונת עומסים עתידית וביצוע סימולציות – ניתוחי 'What If'
4. העדר עניין אמיתי באחזקת "גנט" לפרוייקט

בהתאמה מושלמת לאתגרים  אלה, מיישמת חברת אקסיומה את הפתרון של Sciforma 5. מערכת Sciforma 5 (לשעבר PSNext) תעניק לארגונכם פתרון הוליסטי גמיש ואינטגרטיבי לניהול הפורטפוליו והפרויקטים על פי מתודולוגיות ניהול פרויקטים שונות כדוגמת: שרשרת קריטית- CCPM Agile ,PMBok ו-Stage Gate.

הפתרון הכולל תהליכים עסקיים מוכחים – Best Practice מוכנים OOTB (ר"ת out of the box) ל-4 ורטיקלים: ITG, NPD , Services ,  Engineering, הינו מודולארי בפלטפורמה  היברידית: רכישה או 'ענן', קל  ליישום ולהטמעה ומבטיח החזר מהיר של ההשקעה. Sciforma 5 שמיושמת  אצל למעלה מ-80,000 משתמשים, ביניהם חברות גדלות וקטנות כמו: טבע, מכתשים, פלסאון, צים, IDE, אינטל, אופגל, solaredge, dialogic Alcatel-Lucent, Arris- Big Band, ABB, J&J  , , GE Cisco, IBM, hp, בנק דיסקונט, כ.א.ל ,ישראכרד, מט"ח…

המערכת מספקת פיתרון PPM אינטגרטיבי כולל  לתחומי: ניהול פרויקטים, תכנון וניהול משאבים, ניהול מסמכים, ניהול  סיכונים, ניהול דרישות, ניהול וניתוח תקציב, ניהול תהליכים, ניהול פורטפוליו וסימולציות – what if".

Sciforma 5 מציעה סביבת עבודה מותאמת html 5, מנגנון work flow ידידותי לכל האובייקטים במערכת וממשקים מובנים למגוון מערכות נפוצות.

אז בשורה תחתונה, כבר לא צריך לחכות ולהתפשר. ניתן כבר היום  לתת מענה לאתגרים  המרכזיים שלכם באמצעות יישום הפתרון  Sciforma 5, באופן  מודולארי, גמיש ובטווחי זמן קצרים מאוד.

ניתן למצוא מידע נוסף באתר של חברת אקסיומה שמייעצת, מיישמת ומטמיעה את הפתרון כבר למעלה מעשור.

אירועים קרובים