פקידי ממשל ומומחי אבטחה בארצות הברית: התקפות הסייבר נגד הבנקים היו חמורות יותר ממה שחשבו עד כה

"לבנקים בארצות הברית, לספקיות אינטרנט ולחברות אבטחת המידע היו קשיים להתמודד עם מתקפות ה-DDoS האחרונות, כי הן היו ברמת תחכום ובהיקף משאבי מיחשוב שרק ישות מדינתית, דוגמת איראן, יכולה להקדיש להם", אמר מייק רוג'רס, יושב ראש ועדת המודיעין של בית הנבחרים האמריקני ● לדבריו, "כתוצאה מכך, חלקים רבים ומרכזיים של תשתיות התקשורת והשירותים פיננסיים שלנו כבר התקרבו לרמת אבטחת מידע מסוכנת"

סדרת מתקפות הסייבר, ששוב ושוב הפילו אתרי בנקים גדולים בארצות הברית בתשעת החודשים האחרונים, הייתה חזקה ופוגענית יותר ממה שחשבו עד כה – כך אמרו פקידי ממשל ומומחי אבטחה בוועידה שערכה סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters) בסוף השבוע בוושינגטון.

יושב ראש ועדת המודיעין של בית הנבחרים האמריקני, חבר הקונגרס הרפובליקני מייק רוג'רס, אמר ש-"לבנקים בארצות הברית, לספקיות אינטרנט ולחברות אבטחת המידע היו קשיים להתמודד עם מתקפות מניעת השירות המבוזרות (DDoS) האחרונות, כי הן היו ברמת תחכום ובהיקף משאבי מיחשוב שרק ישות מדינתית, דוגמת איראן, יכולה להקדיש להם". רוג'רס ציין, כי "כתוצאה מכך, חלקים רבים ומרכזיים של תשתיות התקשורת והשירותים פיננסיים שלנו כבר התקרבו לרמת אבטחת מידע מסוכנת".

ג'נט נפוליטנו, השרה להגנה על ביטחון המולדת, ציינה שההתקדמות והאינטנסיביות של המתקפות המקוונות הן שדרבנו את המאמצים לתיאום שיתוף הפעולה להגנה בתחום – בין חברות, מגזרי משק וממשלות. "התדירות ההולכת וגוברת של המתקפות הביאה להעמקת מערכת היחסים שלנו עם מוסדות פיננסיים", אמרה.

הגנרל קית' אלכסנדר, ראש הסוכנות לביטחון לאומי של ארצות הברית (NSA) ומפקד פיקוד הסייבר שלה, אמר ש-"טיבן ואופיין של מתקפות DDoS, המספר העצום של מחשבים שנפרצו והיותם זמינים להשכרה לפושעים מביאים למצב בו כל אתר באינטרנט עלול להיפרץ ולקרוס. בשל כך, אי אפשר לדעת כמה הכרחית ונדרשת ההגנה, באיזו רמה והאם ההגנה שהוטמעה היא המתאימה. יש מציאות חדשה, בה איש לא יודע כמה זמן אורכת מתקפת DDoS".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים