תוכן שיווקי

סיפור לקוח – דפוס בארי

19/05/2013 12:54

פרופיל עסקי
דפוס בארי נוסד ב-1950, בית הדפוס צמח להיות ספק שירותי הדיוור וההדפסה המוביל בישראל, כולל הדפסה מאובטחת. בית הדפוס ממוקם בקיבוץ בארי, ויש לו מגוון לקוחות מתחומי התקשורת, פיננסיים וארגונים ממשלתיים.

סביבת העסק
•    תלוי ב-Microsoft Exchange לתקשורת פנימית וחיצונית.
•    הקלת האינטרקציה באמצעות Exchange הינה קריטית לעסק.
•    זמן השבתה ישפיע על תפעול העסק.

צוות הטמעת הפתרון
חברת סינגיולר ודפוס בארי

ציטוט
"חיפשנו פתרון עם זמינות גבוהה, גמיש וחסכוני עבור Exchange. מרחב היכולות ש Double-Take העניק לנו ענה על הדרישות".
אורון בירה, מנהל IT, דפוס בארי

"יכולות המוצר כמו חוסר התלות ביצרנים, הפתרון האפליקטיבי המלא והמעבר מסביבה פיזית לוירטואלית, באו לידי ביטוי בדפוס בארי"
אורי שי, מנכ"ל, סינגיולר

הנושא הקריטי
דפוס בארי תלוי לחלוטין ב-Exchange כדי להקל על האינטרקציות בין העובדים, לקוחות וספקים. הבטחת זמינות ה-Exchange חשובה מאוד לעסק. כל עסק חווה זמן השבתה. בין אם זה נפילת חומרה, אסון טבעי או תחזוקת מערכות שיגרתית – המערכות יהיו מידיי פעם מנותקות. מכיוון שהתלות הפנימית והחיצונית של דפוס בארי תלויה לחלוטין על הזמינות של שרת ה-Exchange, החברה צריכה פתרון מקיף למנוע זמן השבתה של המערכת שפוגע ביכולתם של העובדים לתקשר בינם לבין לקוחות.

תוצאה
•    שיכפול מסביבה פיזית לסביבה וירטואלית.
•    שמירת גיבוי חם בזמן אמת.
•    זמינות גבוהה בעלות נמוכה.
•    קלות ניהול ושימוש.

טכנולוגיה
תוכנה:
•    Double-Take Availability
•    Microsoft Windows Server 2008
•    VMware
•    Microsoft Exchange

חומרה:
•    Dell servers

אתגר עסקי
מיותר לציין שתקשורת בתוך החברה ומחוצה לה הינו קריטי לעסקים. היום רוב התקשורת תלוייה במערכות מידע. Microsoft Exchange הוא אמצעי תקשורת מרכזי בדפוס בארי. כתוצאה מכך, התקשרות, עם זה פנימית או חיצונית עם לקוחות וספקים, היא קשה ופחות פרודוקטיבית אם Exchange לא זמין.

בגלל הדרישות העסקיות הללו, דפוס בארי אינו יכול להשלים עם העובדה שה Exchange לא יהיה זמין. זה מציג אתגר ברור. חומרה, תוכנה ומסדי נתונים דורשים תחזוקה שוטפת. יש צורך למנוע כל אפשרות שבמהלך התחזוקה תהיה בעיית זמינות של המערכת. בנוסף, אירועים בלתי צפויים כגון תקלות חומרה ותוכנה, הפסקות חשמל, ובמידה פחותה, אסונות טבע כגון עלולות לפגוע בזמינות המערכת. אחד האתגרים של דפוס בארי כאשר מחפשים פתרון זמינות גבוהה להגן על סביבת Microsoft Exchange של החברה היה כי לא כל מוצרי זמינות גבוהה תומכים ב-Exchange.

פתרון
בשנת 2011, דפוס בארי החליט כי הוא חייב פתרון זמינות גבוהה להגן טוב יותר את ההמשכיות שלו ב- Exchange server. הפתרון שהדפוס בחר היה Double-Take Availability המיוצג בארץ ע"י סינגיולר. אחת הסיבות העיקריות על בחירה זו הייתה התמיכה של Double-Take ב-Exchange. ה-Double-Take משכפל את כל הנתונים של Microsoft Exchange של החברה מהשרת הראשי לשרת גיבוי. עכשיו, אם שרת ה-Exchange הראשי אינו זמין מסיבה כלשהי, Double-Take מאפשר למשתמשים לעבור במהירות למערכת גיבוי כדי למזער הפרעות של העסק.

דפוס בארי השתמש ב-Double-Take לניסיון ואז במקריות קרס שרת ה Exchange. חברת סינגיולר הציעה להחליף משתמשים לשרת הגיבוי עד שהבעיה תיפתר. המעבר בוצע בהצלחה ובמהירות, למעשה בזכות האפשרות של Double-Take ליצור גיבוי ושחזור בלחיצת כפתור אחת. כתוצאה מכך, משתמשים סבלו מעט זמן ההשבתה למרות הכישלון של שרת ה-Exchange של הייצור.

לאחר תיקון הבעיה עם שרת ה-Exchange דפוס בארי בעצמו החזיר את המשתמשים למכונת הייצור. הקלות, הגמישות והיעילות של המוצר Double-Take ייתרו את התלות בספק כלשהו.

אירועים קרובים