תוכן שיווקי

לקראת אירוע | גרסה חדשה ומהפכנית של Control-M תוצג בכנס המשתמשים של BMC

הכנס יערך ביום שני, ה-27 במאי 2013, סינמה סיטי גלילות, 8:30-17:00

19/05/2013 13:01

מאות מנהלי IT בכירים צפויים להשתתף בכנס, אשר נערך על ידי חברת BMC וחברת מטריקס, נציגתה בישראל. הכנס יתמקד בשאלה – כיצד ניתן להפעיל את מערך ה-IT של הארגון בצורה היעילה והחסכונית ביותר. הכנס יתחלק לחמישה מסלולים, בנושאים המעסיקים כיום את מחלקות ה-IT: שליטה ובקרה, Service Support, אוטומציה וענן, Workload automation, הורדת עלויות במיינפריים ו-DB2. בכל מסלול ישתתף מומחה בינלאומי מחברת BMC ויוצג סיפור לקוח של ארגון גדול בישראל.

לקראת הכנס שוחחנו עם שרון סיקרסקי ממטריקס, שתוביל את מסלול Control-M.

ספרי בבקשה על מערכת ה- Control-M.
עפ"י דוחות גרטנר, Control-M הינו פתרון ה-workload automation המוביל בשוק. למעשה זהו המוצר המוביל בשוק מזה 12 שנים אולם, בדוח MQ האחרון נוצר פער ויתרון גדול מאוד ל-Control-M על פני שאר המתחרים בשוק. כמו כן, Control-M גדל ומתפתח משמעותית מהר יותר מכל מתחרי השוק בתחום ה-WA (ר"ת workload automation). ל-Control-M עשרות אלפי ארגונים בארץ ובעולם החל מעסקים קטנים, בינוניים וגדולים אשר מסתמכים על מוצרי חברת BMC ובניהם Control-M כממשק עיקרי לניהול כל השירותים העסקיים בארגון, ויישומם על כלל השרתים והאפליקציות בארגון, בסביבות המבוזרות, מיינפריים והעולם הווירטואלי – ענן. השימוש במוצרי BMC  ובניהם Control-M, מסייע ללקוחותינו לצמצם עליות, להפחית סיכונים, להשיג יעדים עסקיים ע"י פתרונות ניהוליים. בארץ יש לנו עשרות לקוחות – ואנחנו מחזיקים ב-95% מהשוק המקומי.

במה יעסוק המסלול אותו את מובילה?
בכנס נציג את הגרסה החדשה של Control-M, גרסה 8. בגרסה זו השינוי המשמעותי העיקרי שנעשה הינו ברמה הוויזואלית, כאשר המטרה לפשט ולחזק את הפתרון כך שלצד האיכויות המקצועיות שלו הוא יהיה גם קל, פשוט וקליט למשתמש. בכך נוכל לאפשר חסכון בזמן יקר על יישום. בנוסף, נספר על היכולות והשיפורים החדשים בגרסה, יוצגו מודולים חדשים להתממשקות מול אפליקציות נוספות והרחבת היכולות והשליטה הארגונית וכן חזון BMC לשנה הקרובה.

למי את ממליצה להשתתף במסלול? לאיזה בעלי תפקידים וכן לאיזה חברות וארגונים?
המסלול מיועד למשתמשי Control-M, אנשי תפעול, IT, מנהלים ולקוחות פוטנציאלים אשר ירצו לקבל רושם ראשוני על הגרסה החדשה. בעצם, כל ארגון שעושה שימוש ב-Control-M או ששוקל להטמיע את הפתרון יוכל למצא עניין במצגות ובסיפורי הלקוח.

מה הטרנדים החמים ביותר כיום בתחום זה בארץ ובעולם?
Self service, Mobility, Analytics and Big Data ו-Cloud הם ללא ספק התחומים ה"חמים" והמדוברים ביותר בארץ ובעולם. Control-M יודע לשלב בין כל הטכנולוגיות המסורתיות ואלו החדשות המתפתחות, ובכך לספק שירותים עבור כל סוגי המשתמשים בארגון (מנהלים טכניים ועסקיים). בנוסף הוא מאפשר את היכולת לנהל, לבקר ולשלוט על כלל הארגון במינימום מאמץ ואלה בדיוק התכונות שהופכות אותו ליחודי.

מה הם החידושים של BMC בתחומים אלו?
פתרון ה-Self Service אשר מתממשק למערכת ה-Control-M הינו המוצר החדשני ביותר בשוק בתחום זה. ל-Control-M מודולים נוספים המתממשקים לעולם הווירטואלי – cloud, CLM ועוד. כמו כן, ל-Control-M יכולת ניטור ומעקב אחר תהליכים דרך ממשקי סמארטפון ייעודיים. ובמהלך השנה הקרובה ייצא מודול נוסף עבור משתמשי Hadoop.

להרשמה: 03-7330777  או במייל

אירועים קרובים