HP השיקה פתרונות חדשים לאוטומציה של מרכז הנתונים, ניהול ענן ותזמור כלל המערכות

הפתרונות החדשים מספקים היצע משולב של תוכנות ושירותים, המסייעים לבצע אוטומציה של מחזור החיים המלא של שירותי IT - מתחזוקת מרכז נתונים שגרתית לאספקה של תהליכים עסקיים

HP השיקה את הדור הבא של פתרונות התוכנה שלה לאוטומציה של מרכז הנתונים, לניהול ענן ולתזמור כלל המערכות. התוכנות פותחו במטרה לאפשר לארגון IT לספק שירותים במהירות ובקנה מידה רחב – בין אם בחצר הלקוח או באמצעות שירותי ענן. הפתרונות החדשים מספקים היצע משולב של תוכנות ושירותים, המסייעים לבצע אוטומציה של מחזור החיים המלא של שירותי IT – מתחזוקת מרכז נתונים שגרתית לאספקה של תהליכים עסקיים.

באמצעות אוטומציה של פעולות חוזרות ונשנות, ממזערתהתוכנה לניהול ענן ואוטומציה של HP את המורכבות בסביבות הטרוגניות ומאפשרת לארגון ה-IT להתמקד בפעילות גבוהה יותר, בעלת השפעה רחבה יותר, וזאת כדי להוביל להשגת ערכים טובים יותר לעסקים.

על התוכנות החדשות שהושקו נמנות HP Operations Orchestration 10 – אשר מבצעת אוטומציה ומאפשרת תפעול בו זמני של עד 15,000 פעולות; HP Server Automation 10 – אשר מבצעת אוטומציה לניהול מחזור החיים של שרת כדי להגדיל את ניצולו, ולצמצם את ההתערבות הידנית; HP Database and Middleware Automation 10 – אשר מבצע אוטומציה לניהול המשימות הידניות של מסדי נתונים; ו-HP Cloud Service Automation 3.2 – המספקת אוטומציה של שירותים הקשורים למחזור חיים, וניצול יכולות ניהול פיננסיות לניהול שירותי ענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים