סמסונג: מכירות הגלקסי S4 על סף חציית ה-10 מיליון יחידות

לדברי המנכ"ל המשותף של החברה, ג'יי קיי שין, מכשיר הדגל החדש של סמסונג נמכר במהירות הרבה יותר גבוהה מאשר קודמו, והוא צפוי לשבור שיא ולחצות את קו ה-10 מיליון יחידות כבר בשבוע הבא, עוד לפני שעבר חודש מהשקתו ● המכשיר החדש כבר שבר שיא מכירות לאחר שמכר 5 מיליון יחידות ב-5 ימים בלבד מרגע יציאתו

ההשקה של הגלקסי S4, מכשיר הדגל החדש של סמסונג (Samsung), מהווה הצלחה גדולה וממשיכה לשבור שיאים, כך לפחות לפי החברה עצמה. המנכ"ל המשותף ג'יי קיי שין אמר, כי המכשיר החדש נמכר במהירות הרבה יותר גבוהה מאשר קודמו, ה-S3, ושבסמסונג צופים שהוא יחצה את הקו של 10 מיליון יחידות כבר בשבוע הבא, עוד לפני שיסתיים החודש הראשון להשקתו בעולם.

המכשיר החדש של סמסונג כבר שבר שיא כשלאחר 5 ימים בלבד רשם מכירות בהיקף של 5 מיליון יחידות. ה-S3 הגיע להיקף מכירות של 10 מיליון יחידות אחרי 50 יום, כך שהמכירות של הדגם החדש הרבה יותר מהירות באופן משמעותי.

דבר נוסף שאמור לחזק את המכירות של הגלקסי S4 הוא ההכרזה של גוגל (Google) על כך שהיא מתכוונת להציע בחנות שלה את המכשיר תמורת 649 דולרים, כשהוא מצויד בגרסת אנדרואיד 4.2 (Android) נקייה, ללא תוספת היישומים, התוכנות וממשק ה-TouchWiz של סמסונג. בכך, מאמצת גוגל, במידה מסוימת, את ה-S4. הגרסה הזו אמורה לקבל עדכונים שוטפים ישירות מהחברה כמו סדרת הנקסוס (Nexus) שלה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עידו

    ה HTC ONE שם אותו בכיס הקטן. תבדקו לפני שאתם קונים. גם איכותי יותר, יפה יותר ובעיקר, מסך מדהים. הכי טוב בתעשיה כיום.

אירועים קרובים