זברה טכנולוגיות תפיץ בישראל את פתרונות A10 Networks

מוצרי החברה האמריקנית נועדו לסייע לארגונים בכל הגדלים להאיץ, לייעל ולאבטח את היישומים הארגוניים שלהם, ומשרתים למעלה מ-3,000 לקוחות מסביב לגלובוס ● גיל ברטור, מנהל אזורי למדינות ישראל והבלקן ב-A10 Networks: "אנו מאמינים ביכולתה של זברה טכנולוגיות לתרום להתפתחותנו בישראל. יש לה הכלים, רשת של משווקים מקצועיים וניסיון מוכח"

זברה טכנולוגיות, המפיצה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתשתיות IT, חתמה על הסכם ייצוג והפצת פתרונות A10 Networks, המתמחה בתחום ה-Application Delivery Networking. פתרונות A10 Networks נועדו לסייע לארגונים בכל הגדלים להאיץ, לייעל ולאבטח את היישומים הארגוניים שלהם.

A10 Networks היא אחת החברות הפרטיות שהוכרו על ידי חברת הייעוץ הבינלאומית דלויט (Deloitte) כצומחות בקצב המהיר ביותר באזור צפון אמריקה. החברה, הממוקמת בעמק הסליקון בסן חוזה, מעסיקה למעלה מ-500 עובדים ביותר מ-22 משרדים בעולם, ומשרתת יותר מ-3,000 לקוחות מסביב לגלובוס.

החברה האמריקנית מתמחה בפישוט והנגשת תחום ה-ADC לכל סוגי הארגונים, עם דגש על הפעלה ושימוש ידידותיים. פשטות התהליך מאפשרת הטמעה טכנולוגית ללא שימוש בכוח אדם מיוחד או השקעה כספית גדולה. עוד מציעה החברה שיפור משמעותי בביצועי מערכות הארגון בזכות פלטפורמת ה-Thunder/AX שפיתחה החברה, המבוסס על טכנולוגיית ה-64 ביט, המיושם הן בפלטפורמות החומרה והן במערכות ההפעלה (Advanced Core OS).

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, אמר כי "המהפכה שמציעה A10 Networks בשוק ה-ADC היא מבורכת ובעיקר מתבקשת. כיום ארגונים יכולים לשדרג משמעותית את איכות ומהירות היישומים לצד הגברת האבטחה סביבן – וכל זאת מבלי לפגוע בביצועי המערכות וללא השקעה כספית כבדה".

גיל ברטור, מנהל אזורי למדינות ישראל והבלקן ב-A10 Networks, הסביר את הבחירה בזברה לייצוג החברה בישראל: "אנו מאמינים ביכולתה של זברה טכנולוגיות לתרום להתפתחות A10 Networks בישראל. יש לה הכלים, רשת של משווקים מקצועיים וניסיון מוכח. ומעל הכל, שתי החברות חולקות את אותה שאיפה לאיכות ומצויינות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים