HP חושפת טאבלט היברידי מבוסס אנדרואיד

ה-Slatebook X2 הוא מכשיר עם מקלדת ניתקת, שמציע פונקציונליות מלאה של מחשב נייד עם ניידות של טאבלט ● מדובר במחשב הלוח מבוסס האנדרואיד ההיברידי הראשון שרץ על מעבד NVIDIA Tegra 4, שלו חיי סוללה ארוכים ● מסך המגע של המכשיר החדש הוא בגודל 10.1 אינץ' ונפח האחסון של המכשיר עומד על 32 ג'יגה-בייט

HP הכריזה על HP SlateBook X2 – מכשיר משולב מקלדת ניתקת, שמציע פונקציונליות מלאה של מחשב נייד עם ניידות של טאבלט. על פי החברה, מדובר במחשב רב תכליתי שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android).

מ-HP נמסר, כי SlateBook X2 הוא מחשב הלוח מבוסס האנדרואיד ההיברידי הראשון שרץ על מעבד NVIDIA Tegra 4, שלו חיי סוללה ארוכים, מה שמאפשר לו לתמוך במשחקים מתקדמים, גלישה מהירה יותר, הצגת וידיאו חלקה ב-HD וגישה ליישום TegraZone 2.

הטאבלט החדש מאפשר למשתמשים לעבור בקלות מבידור לעבודה, על ידי שילוב הניידות של טאבלט יחד עם הפרודוקטיביות של מחשב נייד. כל זאת במארז קל ובעיצוב המשלב ציר מגנטי נוח לתפעול ושתי סוללות, בגוף המקלדת ובמסך.

בכדי להבטיח שמשתמשים לא יאלצו לוותר על פונקציונאליות תמורת ניידות, ה-SlateBook X2 כולל את גרסת ג'לי בין 4.2 של אנדרואיד ומספק שירותים שונים של גוגל (Google), בהם Google Now ,Google Drive ,Hangouts, ג'י-מייל (Gmail), יו-טיוב (Youtube) וגישה לחנות היישומים Google Play.

כמו כן, כולל המחשב מסך מגע FHD בגודל 10.1 אינץ', שמציג תמונות חדות וצבעים מדויקים תוך הפחתת החזר אור. ה-SlateBook X2 כולל גם 32 ג'יגה-בייט של אחסון וטכנולוגיית אודיו +DTS Sound. בנוסף, המשתמשים בו יכולים להדפיס ישירות מרוב היישומים, באמצעות אפשרויות ההדפסה של HP, ויש בו חבילת פתרונות ושירותים בלעדיים המספקים כלי תמיכה. לקוחות יוכלו לשדרג את אחריות המוצר הסטנדרטית ולקבל את HP Care Pack לתיקונים והחלפות ללא עלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים