ראש משטרת הדת של ערב הסעודית: "שימוש בטוויטר ישלח אתכם לגיהנום"

מי שמשתמש ברשתות החברתיות, ובפרט בטוויטר, "מאבד את העולם הבא", אמר השייח' עבדול לטיף עבדול עזיז אל-שייח' ● דבריו נאמרו על רקע העלייה התלולה - של 42% - במספר המשתמשים בטוויטר במדינה ומבטאים את החשש של השלטונות בריאד מכך שהם דנים באתר בסוגיות פוליטיות רגישות

המלחמה של מנהיגי הדתות באינטרנט עולה מדרגה: השייח' עבדול לטיף עבדול עזיז אל-שייח', ראש משטרת הדת של ערב הסעודית, יצא נגד הרשתות החברתיות, ובמיוחד טוויטר (Twitter), וטען שמי שמשתמש בהן "מאבד את העולם הבא" וילך לגיהנום.

דבריו של השייח' נאמרו בעקבות הגידול הדרמטי בהיקף השימוש בטוויטר בערב הסעודית, שהוא הגדול בעולם. מספר בעלי החשבונות הסעודיים ברשת החברתית זינק ב-42% – מעט אחרי אינדונזיה.

על פי ה-BBC, הדברים מבטאים את הדאגה של השלטונות בריאד לפיה משתמשי הרשת החברתית דנים בה על סוגיות פוליטיות רגישות במדינה התיאוקרטית.

לא מדובר במנהיג הדת הראשון בערב הסעודית שיוצא נגד טוויטר. האימאם של המסגד הגדול של מכה ניצל בחודש שעבר טקס דתי שהועבר בשידור ישיר למיליוני צופים ואמר שטוויטר מהווה איום על האחדות הלאומית במדינה. עוד קודם לכן כינה המופתי הראשי של ערב הסעודית את משתמשי טוויטר "שוטים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים