סקירה: סמארטפון K900 של לנובו

ה-K900 החדש של לנובו, הוא הראשון שמציע כמעבד ראשי את ה-Atom Z2580, מעבד כפול הליבה של אינטל ● הוא כולל שבב גרפי מסוג PowerVR SGX 544MP2 שלטענת החברה מציע עד פי שלוש ביצועים מהדור הקודם ● בנוסף הוא כולל מסך בגודל של 5.5 אינץ' ברזולוציית HD מלאה, מצלמה ברזולוציה של 13 מגה-פיקסלים, מצלמה קדמית בעל זווית רחבה, 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי הניתן להרחבה עד 32 ג'יגה-בייט ● המכשיר ישווק בתחילה בסין ובהמשך במקומות נוספים בעולם

לנובו (Lenovo) השיקה השבוע באופן רשמי את ה-K900, סמארטפון הדגל החדש שלה. המכשיר החדש, מבוסס אנדרואיד ומעבד אטום של אינטל (Intel), יימכר בשבועות הקרובים בסין בלבד, ומאוחר יותר, לקראת הקיץ, יושק גם במדינות אחרות בעולם, כולל באירופה ובארצות הברית.

הסמארטפון, בעל המעטפת המתכתית, נושא את הכתובית Intel Inside מאחור והוא הראשון שמציע כמעבד ראשי את ה-Atom Z2580, מעבד כפול הליבה של אינטל שפועל במהירות של 2.0 ג'יגה-הרץ ותומך בעבודה בריבוי נימים. לצד המעבד הראשי הוטמע גם השבב הגרפי PowerVR SGX 544MP2, שלפי החברה, מציע עד פי שלוש ביצועים גרפיים לעומת הדור הקודם של מעבדי האטום שהציע אינטל לתחום, הלא הוא ה-Z2460.

ה-K900 מגיע עם מסך Capacitive IPS LCD בגודל של 5.5 אינץ', עם רזולוציית HD מלאה וצפיפות של יותר מ-400 פיקסלים לאינץ'. בנוסף, הוא מצופה בזכוכית גורילה מסוג Gorilla Glass 2 להגנה.

בדומה לגלקסי S4, גם ה-K900 מצויד במצלמה אחורית ברזולוציה של 13 מגה-פיקסלים שפועלת עם חיישן Exmor BSI של סוני (Sony) ועדשת F1.8. לפי החברה, המצלמה הקדמית שמציעה 2 מגה-פיקסלים, מציעה את הזווית הרחבה ביותר לצילום קדמי מבין כל הטלפונים שקיימים בשוק.

המכשיר מגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2, עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, הניתן להרחבה עד 32 ג'יגה-בייט באמצעות כרטיס microSD. הסוללה היא בנפח של 2,500mAh. משקל המכשיר, כ-162 גרם והוא אחד הדקיקים בתחומו עם מידות עומק של 6.9 מ"מ בלבד, אורך – 157 מ"מ ורוחב – 78 מ"מ.

"הטלפונים החכמים הם מרכיב חיוני באסטרטגיית הפיסי פלוס של לנובו, וה-K900 הוא דוגמה לביצוע של האסטרטגיה הזו. עם התכנון המעודכן שלו, ועם חוויית משתמש אינטואיטיבית, ה-K900 מציע למשתמשי הטלפונים החכמים בסין אפשרות חדשה ומרעננת. במקביל, עסקי הטלפונים החכמים של לנובו צומחים במהירות בשווקים הגלובליים. ב-2013 אנחנו נוסיף מספר מדינות חדשות לטביעת הרגל שלנו בתחום, ועד לסוף השנה אנחנו נכסה את רוב השווקים הצומחים בעולם", אמר ליאו ג'אן, סגן נשיא בכיר ונשיא קבוצת העסקים של לנובו בהכרזה על המכשיר החדש.

הטלפון יימכר בסין תמורת 3,299 יואן שהם כ-1,950 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים