גולן טלקום – עכשיו גם לתיירים: שירות חדש יאפשר לתושבים זרים לקנות חבילת סלולר במחיר של ישראלים

החברה תציע למבקרים בישראל להירשם לאחת מתוכניותיה על ידי הכנסת מספר דרכון כתחליף לתעודת זהות בעמוד ההרשמה באתר החברה, וכן כרטיס אשראי זר במקום כרטיס אשראי ישראלי ● התכנית נועדה לנגוס ברווחים הגדולים של חברות הסלולר הוותיקות מתיירים ותושבים זרים, המשלמים על נדידה

גולן טלקום משיקה שירות חדש, שיאפשר גם לבעלי דרכונים זרים להצטרף לתוכניות של החברה. התוכנית פונה לתיירים, לתושבים זרים ולכל מי שבבעלותו כרטיס אשראי ודרכון זר. גולן מאפשרת לאלה להירשם לאחת מתוכניותיה על ידי הכנסת מספר דרכון כתחליף לתעודת זהות בעמוד ההרשמה באתר החברה, וכן כרטיס אשראי זר במקום כרטיס אשראי ישראלי.

תיירים ותושבים זרים, כידוע, אינם יכולים להצטרף לחברות סלולר מקומיות בכל מקום בעולם, ועליהם או לרכוש כרטיסי Prepaid – שעלות השימוש בהם גבוהה בהרבה מן התוכניות שמציעות המפעילות המקומיות, או לשלם תעריפי נדידה גבוהים להחריד לחברות הפועלות בארץ מוצאם.

גולן טלקום החלה בעצם את מהפכת המחירים בשוק הסלולר הישראלי, כשהציעה תוכנית ללא הגבלה, הכוללת שיחות, הודעות, גלישה וגם שיחות ליעדים נייחים בחו"ל תמורת 99 שקלים בחודש. באחרונה הודיעה גולן טלקום, כי מאז החלה לפעול לפני כשנה, הצטרפו לחברה 260 אלף לקוחות.

התוכנית שהציעה אז גולן גרמה לכל חברות הסלולר ללכת בעקבותיה ואף לנסות להתחרות בה, ומאז אפשר להגיד שגולן מובילה את קו המחירים – גם עם המבצעים שהיא מציעה. תוכנית חדשה זו נועדה לנגוס ברווחים הגדולים של חברות הסלולר הוותיקות מתיירים ותושבים זרים המשלמים על נדידה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים