פיירפאולו טאליינטו, CA: "הענן והשירותים דרכו כבר אינם טכנולוגיה, אלא הפכו למודל עסקי"

"הענן הוא הרבה מעבר לטכנולוגיה, כי הוא דורש שינוי בתפיסה של צריכת השירותים מה-IT והיכולת לקבל אותם במהירות, תוך צמצום עלויות המיחשוב", אמר טאליינטו, סגן נשיא ומנכ"ל CA לאזור דרום אירופה ● לדבריו, "המנמ"רים יידרשו לשינוי אסטרטגי באופן בו הם מספקים את השירותים בכל סוגי הענן - פרטי, ציבורי ובן כלאיים - תוך השגת התייעלות"

"מיחשוב הענן, בכל תצורותיו, כמו גם השירותים המסופקים בענן, כבר מזמן אינם טכנולוגיה, אלא הם הפכו למודל ולמאפשר עסקי", כך אמר פיירפאולו טאליינטו, סגן נשיא ומנכ"ל CA לאזור דרום אירופה.

טאליינטו היה אורח הכבוד בטקס הרמת כוסית לכבוד מינויו של מאיר עמור למנכ"ל CA ישראל. האירוע נערך אמש (ב') במלון דן אכדיה בהרצליה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות עובדי הסניף המקומי של CA, ספקים ולקוחות.

לדברי טאליינטו, "יש שלוש מגמות-על טכנולוגיות, שיעשו את ההבדל בין מנמ"ר ההווה לזה של העתיד. המגמה האחת היא הפיכת העולם לנייד, ובתוכה ההתפוצצות של כמות המכשירים וההתקנים הניידים, חדירתם המסיבית לארגונים וחיבורם בכל מקום ובכל עת לאינטרנט. מצב זה דורש וידרוש אספקת שירותים שונים, כגון ניהולם, אבטחת המידע שבהם, ניהול אבטחת המידע ובקרת גישה ליישומים הארגוניים. המגמה השנייה היא מיחשוב הענן. זה לא רק טכנולוגיה, אלא הרבה מעבר לכך, כי הענן דורש שינוי בתפיסה של צריכת השירותים מה-IT והיכולת לקבל אותם במהירות, תוך צמצום עלויות המיחשוב. המנמ"רים יידרשו לשינוי אסטרטגי באופן בו הם מספקים את השירותים בכל סוגי הענן – פרטי, ציבורי ובן כלאיים – תוך השגת התייעלות. המגמה השלישית קשורה לאופן בו שירותים חדשים יגיעו במהירות, כי כל תפיסת פיתוח היישומים משתנה ותשתנה. אני מעריך שהתחום הזה יחווה שינוי המקביל לשינוי שחל בעולם השרתים עם החדירה המסיבית של הווירטואליזציה".

הוא ציין ש-"ל-CA החדשה יש מנכ"ל חדש ואסטרטגיה חדשה, שנועדה לענות על צרכי המנמ"ר המשתנים ולספק לו שירותים ומוצרים שיגרמו לו להיות אג'ילי ולתת שירותים במהירות. הנהלת החברה הבינה שעליה למנף את היכולות הטכנולוגיות וההנדסיות האצורות בה. היינו טובים ברכישות ונמשיך בכך, אך במקביל, החברה החליטה להשקיע יותר במו"פ, לטובת תחומי הניידות, הענן ופיתוח יישומים".

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים אמר טאליינטו, כי "נמשיך להשקיע בשוק הישראלי, הן בהיבט המו"פ, בשל רכישות עבר שלנו, והן בהידוק הקשר עם השוק והעמקת החדירה שלנו אליו. השוק הישראלי הוא שוק חשוב עבורנו, יש לנו כמה פרויקטים גדולים במגזרים הפיננסי והביטחוני, מגזרים שאנחנו נותנים להם חשיבות רבה, אבל גם במגזר הממשלתי-ציבורי ובהיי-טק. נמנף את הרכישה של נוליו (Nolio) הישראלית, עליה הכרזנו לפני חודשיים, לטובת כלל לקוחות החברה". לדבריו, "נוליו פיתחה תוכנה למיכון ולניהול של מערכות IT גדולות, שניתנות לגישה דרך האינטרנט. הטכנולוגיה הזו חוסכת משאבים רבים המוקצים לפריסת והפעלת תשתית תוכנה כשירות (SaaS) והיישום שלה מאפשר תפעול אוטומטי של מערכות תוכנה בכמה חוות שרתים, באופן מסונכרן".

בהתייחסו למינוי עמור למנכ"ל CA ישראל אמר טאליינטו, כי "המצב פה לא היה במיטבו. נדרש מישהו שמוכר על ידי צוות העובדים והלקוחות כמנהיג ומאיר הוא האיש שיצר וייצור את האמון והכבוד הנדרשים מלקוחות מפתח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים