מאיר עמור, CA ישראל: "ה-IT חווה שינויים מהירים; על המנמ"ר להניע אותם ולא להיות מונע על ידיהם"

"מדובר בשינויים אקספוננציאליים ומרחיקי לכת, והם מתקיימים בארבעה עולמות: מיחשוב ענן, ניידות, אבטחת מידע וניהול פרויקטים", אמר עמור באירוע הרמת כוסית לכבוד מינויו למנכ"ל החדש של החברה ● לדבריו, בתפקיד המנמ"ר חלים מספר שינויים, שנובעים מהעוצמה ומההשפעה שיש לצרכנים, מכך שהוא נמדד בתרומה שלו לשורה התחתונה של העסק ולא בגודל הדטה סנטר בארגונו, ומהמעבר שלו מניהול המכשירים לניהול היישומים

"עולם ה-IT חווה כיום שינויים במהירויות ובקצבים שלא ידע בעבר, ויש מי שמכנה אותם שינויים אלימים. במצב זה, על המנמ"ר ליזום ולהניע את השינויים בתוך ארגונו – ולא להיות מונע על ידיהם", כך אמר מאיר עמור, מנכ"ל CA ישראל.

עמור דיבר בטקס הרמת כוסית לכבוד מינויו למנכ"ל הסניף המקומי של CA. האירוע נערך אמש (ב') במלון דן אכדיה בהרצליה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות עובדי הסניף המקומי של CA, ספקים ולקוחות.

לדבריו, "השינויים הללו הם אקספוננציאליים ומרחיקי לכת, והם מתקיימים בארבעה עולמות: מיחשוב ענן, ניידות, אבטחת מידע וניהול פרויקטים. כל עולמנו נע סביב עולמות פתוחים. זהו עולם בו יש פלטפורמה כשירות (PaaS) ותוכנה כשירות (SaaS), עולם בו הענן הפך לחלק מהמיחשוב הארגוני".

"שינוי נוסף נובע מהעובדה שהרשתות החברתיות שינו את היחס בין הארגונים ללקוחות", ציין עמור. "לצרכנים יש יותר עוצמה, יש להם בעולם החדש השפעה רחבה, מה שמשפיע על פעילות המנמ"ר בצורה ניכרת".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

"המנמ"ר חווה שינוי", אמר. "הוא עבר מעידן בו הוא נמדד בגודל הדטה סנטר שלו וכן במספר עובדי האגף שבראשותו, לעידן בו הוא נדרש לענות בכל יום על השאלה מה הוא ומערך ה-IT שבראשותו תורמים לשורה התחתונה של העסק. כמו כן, הקשרים שלו עם ההנהלה מעמיקים והולכים".

"ההתמקדות של המנמ"ר: ניהול היישומים – ולא המכשירים"
"מיחשוב חכם בכל פיסת ציוד מקדם את העולם לעבר סביבות מורכבות עד שהתפעול הכללי צריך להילקח בחשבון עוד לפני שכותבים את שורת הקוד הראשונה", הוסיף עמור. "המעבר לפיתוח אג'ילי מביא מפתחים, בודקי תוכנה ואנשי עסקים להיות קרובים יותר. המנמ"ר יהיה מוטרד פחות לגבי ניהול המכשירים ויותר עסוק בניהול היישומים. כמו כן, בעידן הענן, לקוחות ירצו פחות לעסוק בניטור התשתית, ועידן ה-DevOps ייתר את הצורך בהקמה מחדש של מסגרות עבודה מסורתיות כגון ITIL. הענן, מגמת הניידות וה-DevOps יהפכו לתנועה אחת אחידה".

"השנה", סיכם עמור, "ה-IT יניע את התחרותיות העסקית".

בין הלקוחות והשותפים העסקיים של CA שנכחו בהרמת הכוסית: אילן נימני, תדיראן טלקום; רונן זרצקי, ישראכרט; ברוך גינדין, גרטנר (Gartner); יורם מיימון, בנק הדואר; יוסי גז, נטקום מקבוצת מלם-תים; נתי אברהמי, קבוצת יעל; דורון דרייר, ארוו (Arrow ECS) ישראל; אריה עמית, נס ישראל; אריה דרעי, HP ישראל; גילי רגב ומשה אלון, פרוסיד; זיו מנדל, ג'ון ברייס הדרכה, מטריקס; יחיאל גפנר ודורון יצחקי, שירותי בריאות כללית; משה לסמן, ויולה פרטנרס; רן שלום, עיריית פתח תקווה; בני גורביץ', בנק איגוד; שמעון זמיר, משרד החוץ; צבי אמיתי, מפעל הפיס; דב הלפרין, HMS; דורון פלח, בנק ישראל; אלי פרנק, פרנק IT; קובי ביטר, מיה מחשבים; ואלון בן צור, בינת תקשורת ומחשבים.

האירוע הסתיים בהרצאתו של ד"ר רונן ברגמן על מלחמת השב"כ בטרור המתאבדים ומלחמת המוסד בפרויקט הגרעין האיראני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים