סמסונג תציע פרסים בסכום כולל של 800 אלף דולרים בתחרות פיתוח יישומים למכשירי Galaxy S 4

התחרות, Smart App Challenge 2013, מתמקדת ביישומים שיציגו תפקודים לתקשורת קבוצתית "בדרכים מעניינות", על פי החברה ● היא תיערך בין 20 ביוני ל-31 באוגוסט ויכולים להשתתף בה מפתחי יישומים מכל רחבי העולם ● הזוכים יוכרזו בדצמבר

סמסונג (Samsung) הכריזה אתמול (ב') על תחרות Smart App Challenge 2013 לפיתוח יישומים עבור מכשירי Galaxy S 4 החדשים. התחרות מתמקדת ביישומים שיציגו תפקודים לתקשורת קבוצתית "בדרכים מעניינות", על פי החברה. היא תיערך בין 20 ביוני ל-31 באוגוסט ויכולים להשתתף בה מפתחי יישומים מכל רחבי העולם.

היישומים כולם חייבים להתבסס על ערכת הפיתוח Samsung Chord SDK, שמאפשרת לפתח יישומים שיוצרים קשר עם מכשירים סמוכים לאינטראקציות בזמן אמת, העברת נתונים או משחקים מרובי משתתפים. כל היישומים חייבים להיות באנגלית ולעלות לחנות היישומים של סמסונג לאחר 1 במאי 2013.

החברה תבחר 10 זוכים שיחלקו בפרסים בסכום כולל של 800 אלף דולרים, וגם בהזדמנות לבחינת אפשרות של השקעה וקידום היישום. הבחינה של היישומים תיערך בחודשים אוקטובר ונובמבר והזוכים יוכרזו בדצמבר.

"סמסונג תוסיף לעודד מפתחי יישומים למכשירים ניידים לפתח יישומים חדשים ומתקדמים, עם תפקודים חדשניים למכשירי Galaxy", אמר וון-פיו הונג, נשיא החברה. לדבריו, "התחרות תעשיר את מבחר היישומים למכשירי Galaxy S 4".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים