תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טקליס ו-EMC משיקות תכנית מימון חדשה ובלעדית – 36 תשלומים ב-0% ריבית

21/05/2013 13:37

חברת טקליס תציע עסקאות ליסינג לכלל מוצרי EMC המופצים בישראל במסלול ייחודי בפריסה של עד 36 תשלומים ובתנאים אטרקטיביים של 0% ריבית שנתית. אמדן הפוטנציאל הכספי בעסקאות אלה בשנים הקרובות מוערך בעשרות מיליוני דולרים.

חברת טקליס היא מהחברות הותיקות והמוכרות בשוק בתחום הליסינג בעולם המחשוב. מנהלת חטיבת המימון בטקליס, הלה שחר, מסבירה על השת"פ הייחודי של החברה עם חברת EMC בישראל: "טקליס הינה אחת משלושת גופי המימון של EMC בישראל ונבחרה להוביל את תכנית המימון החדשה בתחום עסקאות הליסינג לציוד אחסון וזאת על סמך ניסיונה והמוניטין שצברה בארץ. התכנית הינה בלעדית למוצרי האחסון של חברת EMC העולמית ומציעה ללקוחות הרוכשים מערכות אחסון מבית EMC פריסה רחבה עד 36 תשלומים וכל זאת בתנאים מצויינים של 0% ריבית שנתית. כל עסקה יכולה להכיל בנוסף למערכת האחסון של EMC עד 30% ציוד שאינו EMC.

שחר מציינת כי יתרון משמעותי בשיטת הליסינג הוא בהפיכת ההשקעה הכספית הכרוכה ברכישת ציוד להוצאה חודשית שוטפת. שחר: "ההשקעות הנדרשות למימון ההתפתחות הטכנולוגית באירגון מהוות בדר"כ מעמסה תקציבית. מעבר לכך, השקעות אלה יכולות להיות מנותבות כעת לערוצים אחרים ולמימון רכישות חדשות בחברה במקום לנתבן לרכישת ציוד. כך קורה שחברות  רבות במשק מחליטות כיום ללכת באפיק הליסינג כחלק מניהול של תזרים המזומנים של החברה".

לדברי שחר, הפך הליסינג לכלי בשימושן של חברות בצמיחה וחברות המעוניינות להימצא תמיד בקידמת הטכנולוגיה: "בשנים האחרונות חל שינוי מהפכני בתפיסת השוק ששינה עמדה מרכישת ציוד וביצע מעבר לליסינג. שיטת הליסינג תפסה תאוצה בקרב חברות היי-טק הנמצאות בשוק תחרותי והמעונינות להתעדכן מידי תקופה של שנתיים עד שלוש בציוד חדיש וכן בקרב חברות סטארט אפ. בעקבות המגמות האלה חלה עלייה משמעותית בפעילות בתחום זה בטקליס וב-2012 נרשם גידול חד של 30% בהכנסות החברה בתחום השכרת הציוד לעומת אשתקד".

מלבד תכנית המימון החדשה למערכות EMC, לקוחות טקליס יכולים לבחור את התכנית המתאימה להם ביותר מבין מגוון מסלולי מימון אפשריים, לתקופות זמן משתנות של עד שלוש שנים. לכל מסלול יתרונות משלו והמסלול מותאם ללקוח ע"י מומחי המימון של טקליס עפ"י צרכיו. עבור הלקוח מדובר בקבלת מכלול שירותים הכולל מעבר לציוד עצמו, גם אחריות, שירות, ביטוח ותמיכה טכנית. שחר: "לקוחות טקליס יכולים לבחור בין מסלול ליסינג תפעולי הכולל בין היתר החלפת הציוד בחדש, מימוש אופציית רכישה והארכת שכירות בהנחה או במסלול המימוני הכולל פריסת תשלומים רחבה כחלק מהתזרים השוטף של העסק". בתום כל עסקה מאפשרת טקליס ללקוחותיה להחזיר את הציוד הישן ולהצטייד בציוד חדש עם טכנולוגיה מעודכנת, או להעביר את הציוד לבעלותם.

לטקליס מאות לקוחות מהמובילים במשק. בין לקוחות טקליס בתחום השכרת הציוד ניתן למצוא חברות ממגזרים שונים במשק כגון היי-טק, חברות תעשייה ומסחר, חברות ציבוריות ופרטיות, פירמות רואי חשבון ועורכי דין, רשויות מקומיות, חברות סטארט אפ ועוד. ייחודיות השיטה היא בהתאמת המסלול הנוח ביותר עבור כל לקוח וצרכיו. החברה מציעה גם כלי שימושי בו ניתן לקבל מושג על  עלויות המימון. מדובר במחשבון האשראי של טקליס הנמצא באתר החברה.

אירועים קרובים