תוכן שיווקי

לקראת אירוע | השלב הבא באבולוציה של ניהול תשתיות IT

לקראת כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ה-3 ביוני 2013

21/05/2013 13:47

מאת פבלו בורנשטיין, סמנכ"ל קדם-מכירות ב-iTAnalyzer

בתקופה של טלטלות ותמורות טכנולוגיות, ארגוני IT מחוייבים בנקיטת צעדים משמעותיים אשר יתאימו את עצמם למצב החדש. למנהלי IT כבר אין את הפריבילגיה להתרכז רק בשימור המצב הקיים אלא חייבים לקחת יוזמה ולהתמודד מול אתגרים והזדמנויות להובלת מהלכים חדשים תוך מימוש טכנולוגיות ניהול חדשות וחכמות ע"י ניהול אנאליטי ופרו-אקטיבי של תשתיות המיחשוב לצורך שיפור מתמיד של שירותים ומיקסום עלויות.

נוכח חידושי הטכנולוגיה המפתיעים לטובה חדשות לבקרים בקצב מואץ, אופי והיצע השרותים המתרחב והולך, מורכבות הולכת וגדלה של פתרונות המיחשוב והכלת המסה האין סופית של מידע מדיגיטציה לדעת ועד לפרוייקטים של Big Data, מנהלי IT נמצאים תחת לחץ חסר תקדים ומאותגרים ביכולת שלהם לתת מענה ראוי בתנאים המשתנים. במקביל, מוטלת עליהם האחריות לייעל את  מערך ה-IT, להצדיק את ההשקעה בתשתיות, לתמוך באסטרטגיה העיסקית של הארגון וכל זאת בעלויות נמוכות יותר על אף השינויים הגדולים החלים היום.

באופן מובן, ארגונים נרתעים מהקצאה של תקציבים נוספים מעבר להכרחי האמורים לכאורה, לתמוך בשינויים המתבקשים, דבר שמגביל או מעכב את הרכישה של ציוד IT שבימים כתיקונם, היה עניין שגרתי. יש תחזיות שונות ביחס לעומק ולאורך הזמן של התקופה הקרובה המאתגרת אותנו, אך ברור כי תקציבי ה-IT לשנים 2013/2014 לא יגדלו, במקרה הטוב.

עבור מרבית ארגוני ה-IT, הפוקוס בשנה/שנתיים הקרובות יהיה על אופטימיזצייה של מערכות קיימות ומיקסום השימוש שלהם. החדשות הטובות הן שלארגונים רבים יש 30 אחוז או יותר של משאבי תשתית שלכאורה מנוצלים אך למעשה לא מהווים חלק מאוסף של משאבי תשתיות בעלי קשר לוגי ופיזי היוצרים ערך עסקי כלשהו לארגון ולכן הם זמינים, ויכולים בהחלט לשמש את צרכי הארגון בחיזוק והרחבה של מערכות קיימות ובתמיכה בשירותים ואפליקציות נוספות עפ"י הצורך העיסקי.

iTAnalyzer הינו פיתרון ייחודי לאנליזה של מערך התשתיות בארגון המאפשרת לארגונים לצמצם את ההצטיידות  האוטומטית במערכות תשתיתיות ולהפחית את עלויות התפעול.

הפיתרון מבוסס על שלושה מרכיבים מרכזיים:

איסוף: ביצוע פקודות, ניתור קבצים, בדיקת קונפיגורציה, וזיהוי קשרים  תוך איסוף חכם וישיר של מידע ייחודי ממקורות שונים ב-IT כגון מערכי איחסון, רשתות SAN, מארזי שרתים, מערכות Blade Centers, מערכות הפעלה, מערכות וירטואליות, מערכות גיבוי, מערכות רפליקציה ומערכות לזמינות HA.

אנליזה: הפעלת מנוע אנליטי המבוסס על למעלה מ-150 חוקים המופעלים על המידע שנאסף ברזולוציה יומית ובדיקת קשרים מורכבים לצורך זיהוי שימוש לא אופטימלי, ביזבוז משאבים, חשיפה של כשלים  במימוש מטודולוגיות של הגנת מידע וזמינות מערכות ויכולת להציג הלימה בין השקעות והקצאה של משאבי תשתית למטרות העיסקיות והאסטרטגיות של הארגון.

ייצוג: קורלציה בין נתונים וממצאים תוך הצגה של טבלאות, תרשימים, גרפים ודוחות לצורך ניהול פרו-אקטיבי של מערך תשתיות בצורה מושכלת ומותאמת לאופי השינויים המבניים והטכנולוגיים של שירותי ה-IT בארגון.

iTAnalyzer הינו פיתרון ייחודי פורץ דרך המאפשר למנמ"ר להשיג ולהציג ערך בכך שהוא עוזר להעלות את רמת השירות, להפחית השקעה במערכות התשתית על-ידי הגדלת הניצולת הקיימת דרך מיפוי צריכת המשאבים וחשיפתם לסיכונים מול יישומים  עסקיים.

להבדיל מפתרונות ניהול הבאים לעזור למצא את מקור הבעייה לאחר שהיא כבר קרתה ופגעה במערכות יצור ובמשתמשים, iTAnalyzer מאתרת  ומנתחת אי שימוש אופטימאלי במשאבים, מציפה כשלים במימיש מתודולוגיות של  הגנת מידע, זמינות ויתירות של מערכות וחושפת סיכונים עתידיים.

אתר iTAnalyzer

אירועים קרובים