תדיראן טלקום תטמיע מערכות תקשורת של אלקטל-לוסנט במלון ריץ' קרלטון; ההיקף: 600 אלף ש'

הפרויקט, שהחל בימים וצפוי להסתיים באוגוסט, כולל הטמעת מערכות IP של אלקטל-לוסנט, המבוססות על פרוטוקולי IP ו-SIP ● אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן תקשורת: "הפרויקט כולל שירות ותמיכה למשך שנתיים ולאחריו יינתן בתשלום. השירות כולל מערך של 120 טכנאים שפועלים 24/7, כאשר חלק מהפתרונות ניתן לספק מרחוק"

תדיראן טלקום זכתה במכרז להטמעת מערכת תקשורת במלון ריץ' קרלטון החדש שבהרצליה, שצפוי להיפתח בחודשים הקרובים. החברה החלה בימים אלו בהתקנת המערכת המותאמת לבית מלון. היקף הפרויקט מוערכך בכ-600 אלף שקלים. ל-TheNewCOM נודע, כי מלבד החברה הזוכה התחרו במסגרת המכרז החברות טלדור, יורוקום ו-NEC.

"בימים אלה אנחנו מתחילים בשלבי תכנון ההטמעה. ההטמעה כולה צפויה להסתיים באוגוסט הקרוב", אמר אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן תקשורת, "תדיראן תקשורת מבצעת את התכנון היישום וההטמעה בפועל". לדבריו, "המלון, השייך לרשת המלונות ריץ' העולמית, כולל 200 חדרים ונדרש לעמוד בסטנדרטי תקשורת וטכנולוגיה גבוהים, הנהוגים ברשת העולמית. הפתרון שאנחנו מטמיעים במלון כולל ציוד ומערכות IP של ענקית ציוד התקשורת אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent). המערכת מבוססת על פרוטוקולי IP ו-SIP, תואמת את הדרישות הספציפיות של פעילות מלונאית, ובעלת שרידות מהגבוהות בשוק".

שלומי המשיך ופירט על המערכות המוטמעות במסגרת הפרויקט. "לפני כמה שנים, הפכה תדיראן תקשורת למשלבת מערכות (אינטגרטורית). בפרויקט הנוכחי אנחנו מטמיעים מערכות נתונים, LAN, WAN, מערכות אבטחה ומערכות תקשורת IP. המערכת המלונאית של אלקטל מבוססת על מרכזיית Pure IP (פועלת בפרוטוקול IP מקצה לקצה), הכוללת מגוון רחב של יישומים מתקדמים, בהם מערכת השכמות אוטומטית, מערכת דואר קולי הכוללת השארה ומשיכה של הודעות, מערכת ניהול חדרים המאפשרת לחדרנית להקיש על כפתור בטלפון (כשהקשה משגרת לדלפק הקבלה אינדיקציה שהחדר מסודר), ומערכת לניהול השיחות של האורחים המאפשרת לחייבם בעת הצ'ק-אאוט".

אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקוםבנוסף, אמר, "משלבת המערכת IPTV, כך שממשק הטלוויזיה, הכולל חיובים עבור ערוצים וסרטים, מתנהל באמצעות מערכת ה-IP. גם מערכת הרום-סרוויס מנוהלת באמצעות ממשק החיוב והגבייה של המערכת, שכן היא מתממשקת למערכת הבילינג של המלון. כמו כן כוללת המערכת שליטה מלאה בטלפונים החכמים של העובדים, כולל שיגור הודעות אליהם וקבלת הודעות מהם, אינדיקציה לגבי היכן הם נמצאים, איזו משימה הם ממלאים, וכו'".

המערכת המוטמעת, לדברי שלומי, מאפשרת לנציג בדלפק הקבלה לראות, בהקשת כפתור, את כל החיובים של האורח, בעת שהוא עוזב. זאת ועוד, מנהל מערכות המידע של המלון יכול לשלוט במערכת ולקבל אינדיקציה על מה שמתרחש בה – תקלות, עיכובים, וכן הלאה – בכל רגע ובכל מקום.

"הפרויקט כולל שירות ותמיכה למשך שנתיים", הוסיף שלומי. "לאחר מכן ניתן השירות בתשלום. השירות כולל מערך של 120 טכנאים שפועלים שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביום. חלק מהפתרונות ניתן לספק מרחוק".

מנכ"ל תדיראן תקשורת התייחס לבחירתה של החברה במכרז ולניסיון שלה בתחום המלונאות. "תדיראן טלקום נבחרה לפרויקט זה הודות לניסיוננו הרב במגזר המלונאי, היכולת שלנו להטמיע ולאפיין מערכת מלונאית ולספק חווית שירות טובה, שמשמעה הבנת צרכי המלון מול אורחיו וצרכי מנהל הרשת ברמה התפעולית. הטמענו מערכות תקשורת מתקדמות ביותר מ-80% מבתי המלון בארץ, בהם קינג דיויד ירושלים, דיוויד אינטרקונטיננטל, רשת מלונות פתאל, רשת מלונות דן, רשת מלונות ישרוטל, ואחרים".

מהחברה נמסר, כי את פרויקט מלון ריץ' מובילה חברת הייזום והבנייה תדהר.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלמה

    התייחסות לתגובה 2 התייחסותך הנה עניינית וחשובה, אך אבי שלומי לא יודע איך עושים זאת. הדבר אינו חלק מההתנהלות שלו,הכל נעשה בזכותו.

  2. eyal

    Avi shlomi It would be nice to put in a good word on Yaron Yitzhaki who cooked the deal for you Remember: Happy managers=Happy share holders

אירועים קרובים