מרוצים, אבל פחות: מכשירי אפל מאבדים גובה במדד שביעות רצון הלקוחות

מכשיר הדגל של ענקית הטכנולוגיה, iPhone, קיבל את הציון 81 מתוך 100, בעוד שהמחשבים השולחניים, הניידים והטאבלטים שלה זכו לציון 86 - כך על פי מדד שביעות רצון של הלקוח האמריקני ● סמסונג רשמה זינוק של 7% במדד, וגם מוטורולה ונוקיה זכו להערכה גדולה יותר מצד הלקוחות

צרכנים מרוצים מהטלפונים הסלולריים של אפל (Apple) יותר מאשר מטלפונים אחרים, אך מסתבר שהם פחות מרוצים ממה שהיו בשנה שעברה – כך לפי דו"ח שפורסם אתמול (ב') בארה"ב.

לפי דו"ח של מדד שביעות הרצון האמריקני, קיבלה אפל את הציון 81 (מתוך 100) במדד שביעות הרצון של משתמשים, לאחר שאיבדה 2% מן הציון שלה ב-2012. עוד עולה מהדו"ח, כי ה-iPhone מפגר אחר שביעות הרצון של המשתמשים מעסקי המחשבים השולחניים, הניידים והטאבלטים של אפל, שקיבלו את הציון 86.

מנגד, מתחרותיה של ענקית הטכנולוגיה רשמו הישגים נאים. כך, למשל, שביעות הרצון מהטלפונים הסלולריים של מוטורולה (Motorla) קפצה ב-5% לעומת 2012, לציון 77, ואילו נוקיה (Nokia) צמחה ב-1%, ל-76. סמסונג (Samsung) השיגה את הקפיצה הגדולה ביותר במדד שביעות הרצון – 7%, והציון שלה עומד עתה על 76. "השיפור של סמסונג הוא הגדול ביותר אי פעם של יצרנית סלולר כלשהי", ציין הדו"ח. "מכל מקום, סמסונג עדיין מפגרת אחרי המובילה אפל".

המדד בדק גם את שביעות הרצון ממכשיריהן של יצרניות אחרות. HTC ירדה ב-4% לציון 72, LG ירדה ב-5% לציון 71, ושביעות הרצון ממכשירי בלקברי (Blackberry) נשארה כשהייתה ועומדת על הציון 69.

בסך הכל, תוצאות הסקר אינן מפתיעות. זאת, בהתחשב בכך שמכשיריה החדשים של סמסונג, כולל הגלקסי S4, חיבבו את החברה ומכשיריה על הצרכנים, ובהינתן העובדה שלגרסת ה-iPhone 5 האחרונה של אפל לא התייחסו בשווקים כאל שיפור גדול לעומת הגרסאות הקודמות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים