טופטיקס הטמיעה מערכת לניהול כרטוס בהיכל התרבות של פתח תקווה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת החדשה, SRO, מספקת פתרונות למכירת כרטיסים בקופות, באינטרנט ובעמדות שירות עצמי בקיוסקים, למקומות מסומנים ולא מסומנים כאחד, ויש לה מנגנונים לבקרת כניסה ● היא כוללת מערכת CRM מובנית, שמאפשרת בניית פרופיל מלא של כל לקוח, דיוור ממוקד על פי העדפות לקוחות וניהול תיק לקוח מתוך המערכת הראשית - וגם באמצעות האינטרנט

טופטיקס הטמיעה מערכת שלה לניהול קופות הכרטיסים ומערך קשרי הלקוחות בהיכל התרבות העירוני של פתח תקווה. הפרויקט החל לפני שלושה חודשים והסתיים לפני שבועיים. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

היכל התרבות בעיר נותן שירותים ל-220 אלף תושביה וללקוחות נוספים במטרופולין דן. המערכת החדשה, SRO, מספקת פתרונות למכירת כרטיסים בקופות, באינטרנט ובעמדות שירות עצמי בקיוסקים, למקומות מסומנים ולא מסומנים כאחד, ויש לה מנגנונים לבקרת כניסה. היא כוללת מערכת CRM מובנית, שמאפשרת בניית פרופיל מלא של כל לקוח, דיוור ממוקד על פי העדפות לקוחות וניהול תיק לקוח מתוך המערכת הראשית – וגם באמצעות האינטרנט.

ממשק המשתמש הוא מסך מגע, המאפשר מכירה של כרטיסי חבר, סדרות מנויים, חבילות אירועים ומוצרים נלווים, וכן קבלת תרומות – הכול בעסקה אחת. עוד הוא מאפשר חידוש אוטומטי של כרטיסי חבר וסדרות מנויים שפג תוקפם. כמו כן, המערכת מאפשרת למנהל ההיכל לבסס את החלטותיו על נתונים המתעדכנים בזמן אמת, כולל נתוני מכירות ומלאי כסאות פנויים.

לדברי רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע ומיחשוב בעיריית פתח תקווה, "החזר ההשקעה של המערכת יבוא בתוך כשנה וחצי ויביא לצמצום כוח אדם, התייעלות בתהליכי עבודה והגדלת אחוז תפוסת המופעים. בנוסף, תהיה אפשרות להגדיל את כמות הלקוחות, להרחיב פעילות מלקוחות קיימים ולנהל מבצעי שיווק בזמן אמת, שיגדילו את הכנסות היכל התרבות. הגדלת הכנסות ההיכל תאפשר להציע לקהל הלקוחות תמהיל רחב יותר של מופעים והמערכת תאפשר לתת שירות טוב יותר באמצעות מכירת כרטיסים באינטרנט, ב-IVR ובשירות עצמי בקיוסקים. היא תספק שקיפות באחוז תפוסה של מופע בזמן אמת, על ידי סריקת ברקוד של כרטיסי מנוי וכרטיסים חד פעמיים בכניסה למופע".

יובל יהודה, מנכ"ל טופטיקס, אמר ש-"השימוש בפתרון יאפשר להנהלת ההיכל להציע למינויים מגוון אמצעים מתקדמים וביניהם כניסה מהירה ללא תורים, הזמנת כרטיס באמצעות המערכת האינטרנטית והדפסתו בבית הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים