יבמ השיקה מערכת לניהול התקשרות עם לקוחות המבוססת על מחשב העל ווטסון

המערכת מאפשרת לחברות ולמנהלי מותגים לעבד ולפצח במהירות נתוני Big Data ● היא משתמשת בכלי מיחשוב קוגניטיבי על מנת ללמוד נתונים, לעדכן את דפוסי הפעילות ולהבין את משמעות המידע הזמין בארגון ● בנוסף, המערכת עוקבת אחר תקשורת עם לקוחות ומנהלת אותה בתהליך אוטומטי לחלוטין, וכן מציעה בזמן אמת כלים, תהליכים ומוצרים בהתאמה אישית למאפייני הלקוח

יבמ (IBM) חשפה את מערכת הייעוץ ווטסון לניהול התקשרות עם לקוחות Watson Engagement Advisor, שמתבססת על מחשב העל שלה. היא מאפשרת לחברות ולמנהלי מותגים לעבד ולפצח במהירות נתוני Big Data, מה שעשוי לחולל שינוי באופן התקשורת של הארגונים עם לקוחות בתחומים שונים, בהם שיווק, מכירות ושירות.

המערכת החדשה משתמשת בכלי מיחשוב קוגניטיבי על מנת ללמוד נתונים, לעדכן את דפוסי הפעילות ולהבין את משמעות המידע הזמין בארגון. היא עוקבת אחר תקשורת עם לקוחות ומנהלת אותה בתהליך אוטומטי לחלוטין, וכן מציעה בזמן אמת כלים, תהליכים ומוצרים בהתאמה אישית למאפייני הלקוח.

Watson Engagement Advisor מוצעת כשירות מבוסס ענן, מאפשרת לנציג השירות לספק תשובות מהירות המבוססות על נתונים עדכניים ונגישה גם ללקוחות בשירות עצמי, באמצעות מכשירים ניידים. בהקשת עכבר או תנועת אצבע בודדת מספקת הפונקציה "שאל את ווטסון" ("Ask Watson") מענה מיידי לשאלות לקוחות, מציעה היזון חוזר על מנת להנחות את החלטות הקניה ומסייעת בהגדרת בעיות ובפתרונן במסגרת מערך השירות.

מיבמ נמסר, כי חברות בתחומי תעשייה שונים בוחנות את השימוש במערכת, בהן ANZ, רויאל בנק (Royal Bank) הקנדי, נילסן (Neilsen) ו-IHS.

אירועים קרובים