BICS ישראל שדרגה את מערכת ה-SAP Business Intelligence בחברת מוצרי מעברות

המערכת שודרגה מגרסה 3.5 לגרסה 7 ● הפרויקט ארך כשלושה שבועות והסתיים לפני שבועיים ● אדיר אורן, מנכ"ל BICS, אמר ש-"כלל מודולי ה-BI הקיימים של מוצרי מעברות יישארו כפי שהם, בגרסה 3.5, ופיתוחים חדשים יבוצעו בסטנדרטים של גרסה 7"

חברת BICS ישראל שדרגה את מערכת ה-SAP Business Intelligence בחברת מוצרי מעברות מגרסה 3.5 לגרסה 7. הפרויקט הסתיים לפני כשבועיים והיקפו הכספי נאמד בעשרות אלפי דולרים.

שדרוג המערכת בוצע כחלק ממהלך אסטרטגי שמוצרי מעברות מבצעת במערכות הסאפ (SAP) הארגוניות שלה. לדברי אדיר אורן, מנכ"ל BICS ויועץ ה-BI שמלווה את הארגון בשנים האחרונות, "השדרוג המלא לקח 20 יום ובוצע בהתאם ללוח הזמנים שנקבע מול הלקוח. הוא כלל שדרוג ברמת ה-Basis והתקנת רכיב ה-BIJ. יצוין שכלל מודולי ה-BI הקיימים של מוצרי מעברות יישארו כפי שהם, בגרסה 3.5, ופיתוחים חדשים יבוצעו בסטנדרטים של גרסה 7".

הוא הוסיף, כי "מערכת ה-BI במוצרי מעברות קריטית לעבודה השוטפת של הארגון, החל מהפקת דו"חות ניהוליים ברמה יומית, דרך הפקת דו"חות בקרתיים ליחידות הפיננסיות והתפעוליות וכלה במערכת שתומכת בהפקת דו"חות תפעוליים על ידי Crystal reports. המערכת משרתת יותר מ-50 משתמשים והאתגר המרכזי שלנו היה שקיפות עד כמה שניתן מול המשתמשים השונים, מלבד שינויים אפליקטיביים ברמת התצוגה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים