תוכן שיווקי

MaaS360 היא הראשונה והיחידה המאפשרת גישה אליה באמצעות Google Glass

MaaS360 מאפשרת צפייה, ניטור ושליטה בהתקנים ניידים בארגון בהפצת אפליקציות ומסמכים

23/05/2013 14:49
Mobility in Cloud

Fiberlink, המובילה העולמית בתחום ה-EMM (ר"ת Enterprise Mobility Management), הכריזה היום שפלטפורמת MaaS360 המאפשרת תמיכה ויכולות ניטור מתקדמות במכשירים ניידים בסביבת ה-IT ומסוגלת לבצע פעולות אכיפה באמצעות המשקפיים פורצי הדרך של חברת Google – ה-Google Glass.

MaaS360 באמצעות Google Glass מספקת מעתה יכולות חדשניות להתמודדות בזמן אמת עם מידע אודות המכשירים הניידים ולהבטיח שמכשירים ניידים כגון טלפונים חכמים ומחשבי לוח (טאבלטים) ואפליקציות ארגוניות עומדות במדיניות אבטחת המידע של הארגון. עם Google Glass, המידע ש-MaaS360 מציגה באמצעות הממשק המהפכני החדש שלה , מאפשר קבלת החלטות ונקיטת יוזמה מידית כדוגמת נעילה, איתור ומחיקת המידע הארגוני מן המכשיר וזאת באמצעות הוראות קוליות או תנועות יד.

באמצעות Google Glass,שירות MaaS360 מאפשר בצורה פשוטה באמצעות גישה לחשבון הלקוח ובאמצעות הזדהות חזקה. זה מאפשר לכל מנהל IT, או מנהל תמיכה בארגון לנהל את כל עולם הניידות בארגון תוך כדי שהוא נייד בעצמו.

שימושים נוספים ש-MaaS360 מאפשרת לבצע באמצעות Google Glass:

•    עובד נייד שדיווח למערך התמיכה בחברה שהמכשיר הנייד שלו אבד, התומך באמצעות Google Glass יכול לאתר את המכשיר האבוד כאשר המפה עם מיקום המכשיר מוצגת באופן מיידי על פני המסך הוירטואלי יחד עם מיקום העובד והמסלול ביניהם.

•    כאשר מחשב לוח (טאבלט) המכיל מידע עסקי רגיש נגנב, מערך התמיכה בארגון יכול לבצע פעולה מיידית באמצעות Google Glass לפתור את בעיית זליגת המידע באמצעות מתן פקודה למחיקת המידע מן המכשיר וכל זאת תוך כדי הליכה למטבח או במעבר בין פגישה לפגישה.

•    מערך התמיכה יכול לבדוק את מערך ההתראות של MaaS360 באמצעות Google Glass ולזהות שמכשיר נייד חדש הפר את מדיניות החברה ונחסמה לו הגישה באופן אוטומטי לדואר האלקטרוני ומשאבים ארגונים אחרים וזאת במקום לחכות לטלפון מהעובד שמתקשר לברר מדוע אין לו גישה לדואר הארגוני.כאשר התומך יכול לשלוח פקודות קוליות ל-Google Glass בכדי לפתור את הבעיה מבעוד מועד ולהחזיר את המכשיר למדיניות.

"Google Glass הוא דוגמה נהדרת לאיך מערך ה-IT בכל ארגון יכול לאמץ טכנולוגיות חדשות כדי להגביר את הניהול והנגישות לעולם הנייד", אמר פרנק שולדרון, מנהל תחום אנדרואיד ב-Fiberlink. "היכולת לראות ולהרגיש את מערך המכשירים הניידים בארגונך יש מול העיניים ולדעת שהארגון והמידע, אפליקציות, מכשירים מוגנים ושמורים מספק תחושה מופלאה. החופש לקבל החלטה תוך כדי תנועה ולעזור לכל אחד בכל עת, וכל זאת דרך צפייה בעדשת Google glass היא חוויה מדהימה".

דויד אדי, מנכ"ל Mobility in cloud, נציגת Fiberlink בישראל: "החלוציות של Fiberlink עם פלטפורמת MaaS360 באה שוב לידי ביטוי באמצעות התממשקות מהירה לטכנולוגיה המדהימה של Google Glass. אנחנו מזמינים את כל אותם אלה שטרם הצטרפו אלינו לפתוח עמנו או בעזרת משווקינו בישראל ערכת ניסיון ללא כל התחייבות למידע נוסף ניתן לפנות לאתר הבית של החברה ולהתקדם כבר היום אל עבר המחר".

אירועים קרובים