ההפסד הנקי הרבעוני של Salesforce זינק ב-250% לכ-70 מיליון דולרים

הגידול העצום בהפסד הנקי הרבעוני של החברה נבע כתוצאה מעליות חדות בהוצאות ובחבות המס ● הכנסות החברה גדלו אף הן, אם כי בשיעור קטן הרבה יותר - 28%, שהביא אותן ל-893 מיליון ● ההפסד הנקי למנייה זינק פי שלושה

זינוק בהפסד הנקי של Salesforce: מהתוצאות שפרסמה החברה לרבעון הראשון של שנתה הכספית עולה, כי היא רשמה עלייה של 247.73% בסעיף זה, כתוצאה מעליות חדות בהוצאות ובחבות המס. הכנסות החברה גדלו אף הן, אם כי בשיעור קטן הרבה יותר – 28.35%.

על פי הדו"חות, ההפסד הנקי של החברה עמד ברבעון על 67.72 מיליון דולרים לעומת 19.48 מיליון ברבעון הראשון של שנתה הכספית הקודמת. ההפסד הנקי למנייה צמח פי שלושה ל-0.12 דולרים בהשוואה ל-0.04 דולרים. הסיבות לגידול העצום בהפסד הנקי הן הירידה של 24.82% בהשקעות הפיננסיות (ל-3.35 מיליון דולרים אל מול 4.46 מיליון), הזינוק של 86.55% בהוצאות הפיננסיות שלה (ל-11.86 מיליון דולרים לעומת 6.37 מיליון) והעובדה שברבעון המדווח היא שילמה מסים בסך 13.78 מיליון דולרים, בעוד שברבעון המקביל בשנה הקודמת היא קיבלה החזר מס בסך 5.39 מיליון.

ההכנסות של Salesforce עמדו בתום הרבעון על 892.63 מיליון דולרים בהשוואה ל-695.49 מיליון. מתוכן, הכנסות החברה ממינויים ותמיכה צמחו ב-27.95% ל-842.22 מיליון דולרים אל מול 655.22 מיליון וההכנסות ממכירת שירותים מקצועיים – ב-25.26% ל-50.41 מיליון דולרים לעומת 40.27 מיליון.

עוד עולה מהדו"חות, כי ההוצאות הגולמיות זינקו ב-37.9% ל-208.99 מיליון דולרים בהשוואה ל-151.55 מיליון, הרווח הגולמי גדל ב-26.69% ל-683.64 מיליון דולרים אל מול 543.92 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-76.58% לעומת 78.21%. ההוצאות התפעוליות צמחו ב-28.62% ל-728.18 מיליון דולרים בהשוואה ל-566.17 מיליון, מה שהגדיל את ההפסד התפעולי ב-100.19% והעמיד אותו על 44.54 מיליון דולרים אל מול 22.25 מיליון.

מארק בניוף, יושב ראש ומנכ"ל החברה, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "הצגנו עוד רבעון של גידול חזק בהכנסות". לעומת זאת, מהעליות התלולות בסעיפי ההוצאות בחר בניוף להתעלם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים