תוכן שיווקי

צ'יפ פי סי משיקה באירוע סיטריקס העולמי בלוס אנג'לס מחשבים רזים מאובטחים עם תמיכה ברשת פייבר אופטית, כרטיס חכם מובנה ורשת אלחוטית

26/05/2013 13:41

צ'יפ פי סי השתתפה כמדי שנה בתערוכה השנתית המובילה של חברת סיטריקס אשר נערכה ב-22-24 למאי בלוס אנג'לס. החברה, המתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של טכנולוגיה בתחום פתרונות מחשבים רזים המנוהלים לסביבות מיחשוב ענן הדגימה בתערוכה את מוצר הדגל של החברה LXD, אשר קיבל לאחרונה הסמכה רישמית של סיטריקס כמחשב תואם הדרישות הגבוהות של HDX המאפשרות הרצת מולטימדיה מתקדמת בין השאר.

בתערוכה השיקה החברה קו מוצרים חדש המבוסס על ה-LXD ומספק פתרונות ייחודיים בעלי אבטחה גבוהה במיוחד. פתרונות אלו פונים לשווקים הדורשים רמות אבטחה גבוהות כמו ממשלה, צבא וביטחון, פיננסים ועוד.

בין המודלים החדשים שהוצגו היו מודלים אשר תומכים ב:
1.    רשתות פייבר אופטיות SFP בנוסף לרשתות רגילות
2.    כרטיס חכם מובנה הדורש הכנסת כרטיס חכם ואותנטיקציה מול השרת כי לעבוד עם המכשיר
3.    תמיכה ב-Wi Fi.

ביתן החברה בתערוכה שקק חיים ונרשם ביקוש גבוה מצד לקוחות מתענינים למוצרים החדשים.

מחשב LXD הקטן בביתן של צ'יפ פי סי טכנולוגיות בתערוכה - עכשיו Citrix HDX Certified

הביתן של צ'יפ פי סי טכנולוגיות ב-Citrix Synergy LA, ערב פתיחת התערוכה

צ'יפ פי סי טכנולוגיות מפתחת ומייצרת פתרונות מיחשוב, אשר משתלבים בחזית הטכנולוגיה העולמית של מיחשוב ענן, וירטואליזציה, ניהול מרכזי ומיזעור החומרה. בין לקוחות החברה ארגונים דוגמת משרד החוץ, משרד הביטחון, בזק, Epson, הבנק העולמי DHL, לופטהאנזה, FedEx, חברת חשמל, BNP Paribas ועוד. לחברה שיתוף פעולה עסקי עם מיקרוסופט, סיטריקס ו-VMware, וכן עם אינטגרטורים ומשווקים גדולים מרחבי העולם. החברה מפתחת את מוצריה בישראל, "כחול לבן", ומייצאת כ-92% ממוצריה לחו"ל.

אירועים קרובים