תוכן שיווקי

סדנת ה-BIDF הראשונה מסוגה בארץ הועברה בארץ ע"י BICS ישראל והמנטורית העולמית Mico Yuk

26/05/2013 13:46

סדנת ה-BIDF (ר"ת Business Intelligence Dashboard formula) הראשונה מסוגה בארץ, הועברה ע"י חברת BICS ישראל והמנטורית הבין-לאומית והגורו לנושאי Dashboards, הגברת Mico Yuk. הסדנא, אשר הועברה במהלך חודש מאי, אורגנה ונוהלה ע"י חברת BICS במרכז ההדרכה של חברת SAP ברעננה. בסדנא השתתפו 22 איש ממגוון חברות בתעשיה, חברות פרטיות, ציבוריות וממשלתיות. הסדנא כללה 5 מודולים: Planning ,Scoping, Prototyping ,Go live & Hands on.

אדיר אורן, מנכ"ל BICS מסכם לנו את ההיבטים שלו על הסדנא, "סדנאת ה-BIDF הינה סדנא ייחודית, אשר התכנים שלה והאופן בה היא מועברת אינם סטנדרטים למה שאנו רגילים בארץ, הסדנא עצמה נמשכה 3 ימים כאשר היומיים הראשונים הועברו ע"י Mico, מי שבנתה והגתה את סדנאות ה-BIDF ברחבי העולם ב-5 שנים האחרונות, והיום השלישי הועבר ע"י ה-CTO שלנו, שלומי ויס, מומחה ליישומי Business Objects בכלל ו-SAP Business Objects Dashboards בפרט.

היומיים הראשונים עסקו במתודולוגיות עבודה, הצגת טמפליטי עבודה,הבנת ה-למה ,ה-איך, והנחיות על מה לשים דגש כאשר אנו נגשים לבנות שולחנות עבודה למנהלים השונים, הסדנא לימדה גם את אלו אשר באים בפעם הראשונה לבנות Dashboard, איך לעבור את התהליך בצורה נכונה וגם את אלו אשר כבר בנו, איך למדוד הצלחה ולגרום ליישום להצליח, היום השלישי היה מעבר טכני הכולל תרגול והתנסות על BO Dashboard מעל סביבה ייחודית שהוקמה לשם כך ב-Amazon cloud.

אספר קצת על ייחודיות הסדנא, ובכן לא מדובר על ישיבה בכיתה עם מחשבים והקשבה להרצאות, אלא סדנא אינטרקטיבית כאשר 70% מהסדנא מתבצעת בחדר עבודה נפרד, בו המשתתפים מחולקים לקבוצות עבודה קטנות בה הם מתרגלים ומיישמים את הנלמד, ו-30% מתבצעים מול כיתת המחשבים, משתתפי הסדנא באים ללמוד ובעיקר לעבוד קשה, בד"כ אנו רגילים לבוא לסדנא לשבת וללמוד, ובכן במקרה של BIDF זה אחרת לחלוטין.

תוכנית ה-BIDF מועברת ב-2 תמהילים, תמהיל ראשון כפי שאנו ביצענו, הרשמה כללית ללקוחות dashboards (לא רק SAP), תמהיל שני אותו אנו נתחיל לשווק בשבועות הקרובים הינה העברה פרטית של סדנת ה-BIDF לחברות אשר ירצו ללמוד ולהשכיל את אוכלוסית המנהלים שלהן בארגון בנושא dashboards, התוכנית הזו גם כן מועברת ע"י Mico, וחברות גלובאליות רבות שכרו באופן פרטי את הסדנא כמו Shell ,Coca cola USA ,Ericson ,Nestlé ועוד, היחודיות של הסדנא הפרטית היא שהלקוח יוצא עם תוצר פיזי והוא Dashboard ארגוני התואם את דרישותיו"

שלומי ויס, CTO החברה, מספר: "לצורך בניית הסדנא נדרשנו לספק מערכת BO Dashboards לכל אחד מהמשתתפים, לצורך כך הקמנו בסביבת הענן של Amazon את סביבת התרגול שלנו אשר כוללת את BO 4 Suite כולל קישוריות ל-SAP BW ולמקורות נוספים. המעבר שלנו על הכלי הטכני כלל סקירה פרטנית על המוצר, מעבר על פיצ'רים רגילים ומתקדמים, הבנה של שיטות חיבור שונות ל-Dashboards הכולל גם פרק על קישוריות ללקוחות שהם SAP BW, ולקוחות שאינם לקוחות SAP באמצעות היכולות החדשות שהגרסה מספקת,מעבר על פקדים מיוחדים, שיתוף עם כלים אחרים באמצעות DRILLS, דגשים לעבודה נכונה מול הכלי ברמת האקסל והיכולות החדשות של SP6, וכמובן בכל סוף פרק המשתתפים תרגלו ובנו dashboard בעצמם".

איך אתם מסכמים את הסדנא?
הפידבקים מהסדנא היו מדהימים, המשתתפים מאוד נהנו וכך גם אנחנו, אחד הפידבקים הראשונים שאנו כבר יודעים הוא להאריך את הסדנא לפחות ביום 1 נוסף, כי יש המון חומר, ואנשים רוצים לתרגל את כל החלקים באופן שווה. בקרוב נפרסם את המלצות המשתתפים באתר שלנו, בינתיים אפשר להתרשם מהתמונות בדף הפייסבוק של החברה.

אירועים קרובים