תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יועצי מתן יציגו חידושים בתחום ה-PPM בכנס ה-PMI

26/05/2013 13:55

במהלך השנה האחרונה המשיכו יועצי מתן במאמץ להביא ערך מוסף וחדשנות ללקוחותיהם בתחום ניהול פרויקטים אירגוני. הערך המוסף כולל כלים משלימים והבאת ידע מתקדם משותפי מתן בעולם. מלבד שיתוף פעולה רב שנים עם מיקרוסופט כשותפי זהב ומוסמך הדרכה רשמי של אירגון ה-PMI, ממשיכה מתן ביצירת קשרים עם ארגונים מובילים בתחום בעולם. בתחום המתודולוגיה ההתמקדות בהבאת והעצמת תחום ה-EVM (ניהול הערך המזוכה) על ידי הבאת ידע מעמיק בתחום ומוצרי תוכנה שפותחו בעולם התומכים בשיטת ה-EVM ובשילוב כלי ה-EPM. ניהול פרויקטים בשיטה מאפשר ללקוחות מתן לקבוע בכל נקודת זמן את עמידת הפרויקט בלוחות הזמנים ובתקציב ולחזות טוב יותר את מצבו של הפרויקט בנקודת הסיום.

בתחום הדרכה שופרו ועודכנו הקורסים הקיימים, בשיתוף פעולה עם שותף הדרכה בגרמניה, נוסף תחום ידע נוסף לקורס ההכנה להסמכת ה-PMP והקורס כולו עודכן למתכונת הבחינה החדשה כדי לשמור על אחוזי ההצלחה הגבוהים של הקורס. בעקבות דרישת לקוחות התווסף קורס נוסף – להסמכת ניהול סיכונים בפרויקט (RMP) מהמכון לניהול פרויקטים PMI המעניק הסמכה מקצועית לניהול סיכונים בפרויקטים – Risk Management Professional. הסמכת ה-RMP מתמקדת באספקטים של אי ודאות הכרוכים בניהול פרויקטים ומתמקדת בתחום הידע של ניהול סיכונים וממשקיו עם תחומי הידע האחרים.

בתחום ההטמעה והיישום מתן ממשיכה להביא מוצרים מתקדמים לייעול ושיפור ניהול הפרויקטים האירגוני. מתן בשיתוף מיקרוסופט עורכת בית פתוח ב-2 ליוני בו תציג את מיטב הכלים המשלימים ל-MS Project מהעולם, המשפרים ומקצרים תהליכים קיימים ומעניקים יתרון בניהול פרויקטים ותפעול מערכת ה-EPM האירגוני. את ההרצאה יעביר דניאל ציטר – מנהל תחום ה-EPM במתן שיציג את הכלים ויתן דוגמאות מהשטח של יישומים מוצלחים של הכלים באירגונים שונים.

קבוצת הפיתוח במתן ממשיכה לשפר את MasterLink, מוצר מתקדם לניהול תוכניות (Programs) ואינטגרציה בין פרויקטים, ולהתאימו לגירסת Project 2013. המוצר ממשיך לעורר התענינות ולהמכר לחברות בינלאומיות בארץ ובעולם השואפות ליעל את מערך ה-EPM המורכב באירגונם. כמו כן פותח כלי נוסף Projects Bulk Editor המיועד לעידכון גורף של פרויקטים ב-MS Project Server. יועצי מתן המתמחים ב-MS Project Server מתמקדים ביישומים חדשים של Microsoft Project 2013 ויישומים של MS Project בענן המספקים ללקוחות מתן שיפור אינטגרציה בין חטיבות גלובליות וגמישות המערכת בהתאם לצרכי הלקוח. חברת מתן מציעה מגוון פתרונות ללקוחותיה, החל מ-Office 365 של Microsoft ועד לפתרונות ענן מורכבים בתפישה של Custom Cloud בעזרת שותפי הענן של מתן.

"אתם מוזמנים לבקר בביתן של מתן בכנס ה-PMI, להתייעץ עם המומחים שלנו ולראות איך ניתן לשלב חדשנות ולייעל את ניהול הפרויקטים באירגון שלכם. אתם גם מוזמנים להשתתף בהגרלה לקורס ה-PMP שתערך בדוכן", ורד מאור סמל, מנהלת השיווק במתן.

אירועים קרובים