תוכן שיווקי

האפליקציה של המדינה

26/05/2013 14:05

מהדורת האייפד של ידיעות אחרונות שהושקה לפני כמה שבועות, מובילה את טבלת ההורדות באפסטור בקטגוריית news מאז ההשקה. המהדורה הדיגיטלית של ידיעות אחרונות אינה עיתון שעבר הקטנה לאייפד, ואינה אתר אינטרנט שעבר התאמה למסך מגע, מדובר בחוויית קריאה ראשונה מסוגה, שפותחה במיוחד ליכולות המכשיר האינטראקטיבי ומציעה חווית קריאה ייחודית, שונה ואינטראקטיבית.

כל בוקר, מראשון עד שישי, יחכה לכם, להורדה, גיליון טרי עם  מיטב הפרשנים, הכותבים, הצלמים והמאיירים בישראל. בסוף השבוע מהדורה נרחבת במיוחד עם מבחר מכתבות המוספים וכותבי הטורים האישיים של "ידיעות אחרונות". המהדורה כוללת תוספות רבות: קטעי וידיאו, גלריות צילומים, תשבצים וסודוקו אינטראקטייבים, וביום שישי גם מוסף ילדים חדש – בלעדי למהדורת האייפד.

האפליקציה שנבנתה על גבי פלטפורמה ייחודית להצגת עיתונים ומגזינים ואשר פותחה ע"י חברת YIT – ידיעות טכנולוגיות מידע, ניתנת להורדה חינם באפסטור של אפל. עם הפעלת האפליקציה, בכל יום מחדש, המהדורה הטרייה ביותר מתחילה לרדת לאייפד. זמן ההורדה תלוי במהירות האינטרנט, אך מומלץ חיבור של 5 מגה-בייט ומעלה ברשת אלחוטית (הורדה ברשת הסלולרית מומלצת פחות). בסיום ההורדה ניתן לקרוא את המהדורה גם ללא חיבור לאינטרנט (המהדורה יורדת למכשיר). חווית השימוש באפליקציה שונה קצת מקריאת עיתון: מדפדפים בין עמודי הכותרות שמציגים את הנושאים והכתבות, את הצילומים ואת קטעי הווידיאו,  אך בכדי לקרוא את טקסט הכתבות יש ללחוץ על הסימן הצהוב.

ב-1 במאי 2013 תמה תקופת ההיכרות בה האפליקציה היתה פתוחה לקריאה חופשית ומאותו היום חל שינוי: קריאת כתבות והתכנים הדיגיטליים הנוספים למנויי האייפד בלבד. ניתן להמשיך ולדפדף כל יום, ללא הגבלה, במהדורת האייפד של ידיעות אחרונות ולעיין בעמודי הכותרות והצילומים.

ניתן לרכוש מינוי למהדורת האייפד ה-iPad ב- App Store של אפל או במוקד המינויים של ידיעות אחרונות מסלולי המינוי המוצעים: חודש אחד במחיר של 39.90 ש"ח, 3 חודשים במחיר של 99.90 ש"ח או 6 חודשים במחיר של 179.90 ש"ח. בנוסף, מנויים למהדורת ה-iPad ייהנו גם מספרים דיגיטליים מתנה לקריאה במכשיר, כאשר בכל חודש תוצג רשימת רבי מכר חדשה. בין הספרים שיוצעו כמתנה למנויים – כל ספרי הטרילוגיה המפורסמת "חמישים גוונים של אפור".

להורדת האפליקציה

אירועים קרובים