תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "הפתרונות שלנו מאפשרים ניהול מקצה לקצה של כל סביבות המיחשוב וכל סוגי הענן. הם מאפשרים ניהול משולב ואחיד של הסביבות הפיסיות, הווירטואליות והענן על כל סוגיו"

כך אומרים יורם אלול וזוהר רונן, מנהלי ערוצים ופיתוח עסקי אזוריים בחברת BMC, בשיחה שערכנו איתם לקראת כנס הלקוחות שעורכות שתי החברות מחר - יום שני, ה-27 במאי 2013 בסינמה סיטי גלילות

26/05/2013 14:11

איזו בשורה מציעים הפתרונות של BMC לשוק?
יורם אלול: BMC מפתחת משווקת ומטמיעה פתרונות תוכנה המאפשרים לארגוני מיחשוב גדולים לנהל את שרותי המיחשוב שלהם בצורה יעילה וחסכונית יותר ובאוטומציה מלאה. הפתרונות של BMC מאפשרים גישה מקיפה ופלטפורמה אחודה המסייעים לארגוני IT לצמצם עלויות, להפחית סיכונים ולהגיע לרווחיות עסקית. בנוסף, אנחנו מספקים כלי תשתית לניהול שמאפשרים לחברות לנהל את הענן שלהם בצורה אופטימלית. בישראל יש ל-BMC עשרות לקוחות גדולים ביניהם: בנק לאומי, בנק הפועלים, מיגדל וקונצרנים גדולים כמו צים, בזק בינלאומי, תעשייה אווירית בטר פלייס, קומברס ועוד.

נראה כי בשנה האחרונה פעילותכם בישראל צברה תאוצה.
זוהר רונן: הצמיחה המתמדת בעסקינו בישראל נזקפת לא מעט לסינגריה עם שותפתנו בישראל – חברת מטריקס, אשר הנה למעשה זרוע המכירות והתמיכה של BMC ישראל. זכינו בפרויקטים גדולים בשוק המקומי ביניהם בחברות ביטוח גדולות, בנקים וארגונים גדולים. לאחרונה BMC ישראל זכתה גם במספר עסקאות חדשות ביוון ותורכיה. הסניף הישראלי יטמיע מערכות מיחשוב בבנק היווני ING BANK, בבנק PEPSICO היווני ובבנק התורכי ZIRATBANK וברומניה בבנק SOCIATE GENERAL. עסקאות אלו מיועדות לייעל את מערך המיחשוב של הגופים הללו ובכך להוביל להגדלת ריווחיותם.

BMC נחשבת לאחת ממובילות מהפכת מחשוב הענן. מה יש לכם להציע בתחום זה?
יורם אלול: הפתרונות שלנו מאפשרים ניהול מקצה לקצהשל כל סביבות המיחשוב וכל סוגי הענן. הם מאפשרים ניהול משולב ואחיד של הסביבות הפיסיות, הווירטואליות והענן על כל סוגיו: פרטי, ציבורי והיברידי. כל זאת, באופן שקוף לחלוטין – כאילו היו סביבה אחת. והם מאפשרים התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של כל ארגון, הן מבחינת סוגי השירותים המוצעים בענן, ממשקי המשתמש, תהליכי הקצאת המשאבים, תכנון תשתיות הענן ועוד. פתרונות הניהול של BMC נבחרו על ידי מאות ארגונים בעולם ובישראל לניהול מרכזי המחשוב ולמעבר לסביבות ווירטואליות וענן. ניסיון מצטבר זה, שהוא רב ערך לכל לקוח, מתפרס על פני עננים ציבוריים, פרטיים והיברידיים בקרב גדולי הארגונים ובמגוון שווקים וורטיקאליים: טלקום, פיננסים, תוכנה, ממשלה ומגזר ציבורי, קמעונאות ומסחר, תעשייה ועוד. בימים אלה בזק בינלאומי עומדת להשיק ענן ציבורי שינוהל באמצעות פלטפורמת ניהול הענן של BMC.

האם גם בתחום ה-Mainframe אתם ממשיכים להוביל את השוק?
זוהר רונן: בסקר עולמי, שנערך השנה על ידי BMC, בקרב חברות גדולות בארה"ב, אירופה והמזה"ת, עולה כי ל- Mainframe עדיין תפקיד מרכזי עבור אפליקציות ושירותים עסקיים מובילים בעולם, וכי מעמדו חזק, יציב, וקריטי כפלטפורמת מחשוב באירגוני “Enterprise“. תוצאות הסקר אכן מתיישבות היטב עם הבחירות הטכנולוגיות וההצלחה שידענו בשנים האחרונות אצל לקוחותינו בישראל, יוון, וטורקיה. בחירות אשר ממוקדות מחד בקריטריונים מאוד גבוהים של איכות ומנגד בדרישה שהתוכנה תפחית את צריכת המשאבים של ה-Mainframe.

האם BMC מתכננת להיכנס לתחומים חדשים?
זוהר רונן: לאורך כל פעילותה BMC בוחנת כל הזמן אפשרויות לצעדים אסטרטגיים עתידיים. בהתאם לעיסוק באסטרטגיות המרכזיות שלנו המתמקדות בתחומי הענן, Dynamic BSM ואופטימיזציה של עלויות, אנחנו בוחנים היום תחומים עתידיים של פעילות כגון: DevOps, ניהול ואינטגרציה של data ושירותי ניהול של Big Data.

להרשמה: 03-7330777 או במייל

אירועים קרובים