הבית הלבן פרסם הנחיות אבטחה למכשירים ניידים: "יסודות לשלב הבא במיחשוב של הממשל"

"בעתיד יהיו המכשירים הניידים פלטפורמת המיחשוב שהיא ברירת המחדל של הממשל", הצהיר מנהל המיחשוב הראשי של הבית הלבן סטיבן ון-רוקל ● עוד הוכרז על יישום תוכנית לניתוח דיגיטלי בכל אתרי האינטרנט של הממשל הפדראלי בארה"ב: "המשמעות היא שלראשונה נוכל לקבל תמונה ביחס למידע שהציבור מחפש, היכן הוא מחפש אותו ואם הוא מצליח למצוא אותו"

בבית הלבן הכריזו על שורה של משאבים ופרויקטים חדשים, ובכלל זה הנחיות אבטחה חדשות למכשירים ניידים, על מנת לתמוך בחזון של הממשל לאספקה של מידע בצורה בטוחה בכל עת, בכל מקום ובכל מכשיר. בסוף השבוע האחרון, במלאות שנה לפרסום האסטרטגיה של הבית הלבן לממשל דיגיטלי, אמר מנהל המיחשוב הראשי של הבית הלבן, סטיבן ון-רוקל, כי היוזמות החדשות הן בבחינת המשך לרבים מהישגי האסטרטגיה בשנה החולפת.

בהודעה משותפת מסרו ון-רוקל ומנהל הטכנולוגיה הראשי של הממשל הפדראלי, טוד פארק, כי המשרד לניהול ותקציבים של הבית הלבן פרסם הנחיות ראשונות מסוגן לאבטחה של מכשירים ניידים. ההנחיות כוללות דרישות אבטחה סטנדרטיות המוגדרות כקו בסיס למכשירים ניידים, מסגרת לקבלת החלטות ביחס למכשירים ניידים עבור סוכנויות של הממשל הפדראלי, וארכיטקטורת ייחוס לאבטחה של מכשירים ניידים.

חשיבותם של המסמכים אינה נובעת רק מכך שהם מתווים דרכים לסוכנויות הממשל ולגורמים במגזר הפרטי לפיתוח של מוצרים ניידים בטוחים יותר לשימוש עבור רשתות של הממשל, אלא גם מהתפקיד הפעיל שמילאו בגיבושן המשרד לביטחון פנים, משרד ההגנה והמכון הלאומי לתקינה וטכנולוגיה – כך אמר ון-רוקל במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל הצגת ההנחיות.

"אנו מניחים כאן את היסודות לשלב הבא במיחשוב של הממשל", הכריז ון-רוקל. "בעתיד יהיו המכשירים הניידים פלטפורמת המיחשוב שהיא ברירת המחדל של הממשל". במקביל הכריז ון-רוקל על יישום תוכנית לניתוח דיגיטלי בכל אתרי האינטרנט של הממשל הפדראלי של ארצות הברית. "המשמעות היא שלראשונה נוכל לקבל תמונה ביחס למידע שהציבור מחפש, היכן הוא מחפש אותו ואם הוא מצליח למצוא אותו – תמונה שהיא חיונית להשגת היעד שהצבנו, להקל על הגישה למידע ביחס לממשל", אמר ון-רוקל.

"צעדים אלה נעשים במסגרת המהלך הכולל להפוך את אתרי האינטרנט של הממשל הפדראלי של ארצות הברית ל-'אדישים למסך'. כלומר, שניתן יהיה לגלוש בהם בכל מכשיר ובכל פלטפורמה", הסביר ון-רוקל. "השאיפה היא שניתן יהיה לגלוש באתרי האינטרנט של הממשל הן במכשיר טלפון קטן והן בטלוויזיה בעלת צג ענק והם יוצגו היטב. כדוגמאות לכיוון זה הוא ציין את האתרים USAJobs.gov, USA.gov ו-WhiteHouse.gov.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים