אייל קלנר, מנמ"ר שידורי קשת: "נדרש לשמור על ההשקעה באחסון גם בעת הטמעת מערכות חדשות"

"נדרשנו לחיסכון כלכלי, כולל שימוש בשטחי אחסון קיימים, DR ושכפול דו-כיווני של אתרי קשת ומאקו", אמר קלנר וסיפר על פרויקט ליישום מערכת של אקטיפיו ● לדבריו, "המערכת השתלבה עם מערכות אחרות שלנו, לרבות מערכות הארכוב. יצרנו אחידות בין קשת ומאקו וקיבלנו פשטות אופרטיבית" ● עדי גלוון, מנהל אזורי באקטיפיו: "הטכנולוגיה שלנו מצאה דרך 'להריח' את המידע המאוחסן, לשמור אותו, לעקוב אחריו, 'להאזין' לו, לעשות לו גיבוי ולבצע בו דחיסה, מניעת שכפול, Mirror והעתקת נתונים - בצורה יעילה"

"בימים לא קלים אלה, שימור ההשקעה בעולם ה-IT הוא מרכיב חשוב. נדרש לשמור על ההשקעה באחסון גם בעת הטמעת מערכות חדשות", כך אמר אייל קלנר, מנמ"ר שידורי קשת.

קלנר דיבר בכנס STORAGE&BACKUP2013. באירוע, שנערך היום (א') בהפקת אנשים ומחשבים במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, השתתפו מאות מקצועני תשתיות IT. מנחי הכנס היו פלי הנמר – יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס – העורך הראשי של הקבוצה.

קלנר, האחראי גם על אתר מאקו, ערוץ 24 ו-Keshet International, תיאר את מצב מערכות האחסון שלו בטרם הטמיע מערכת של אקטיפיו (Actifio). "נפחי האחסון שלנו היו גדולים מאוד. עבדנו עם מערך גיבוי מבוסס קלטות, מה שהביא לחלון גיבוי ארוך. המערכות היו הטרוגניות, ונדרש גיבוי ושחזור בין המערכות, מה שהביא לזמן שחזור ארוך. בנוסף, אמר, "נדרשנו לחיסכון כלכלי, כולל שימוש בשטחי אחסון קיימים, DR ושכפול דו-כיווני של אתרי קשת ומאקו". עוד הוא רצה שתהיה לו אחידות, "מערך אחיד לגיבוי ולשחזור – גם במערך הייצור וגם ב-DR. רצינו יעילות ופשטות".

"היינו מהלקוחות הראשונים בארץ של אקטיפיו", אמר קלנר, "ההתקנה הייתה מהירה וארכה ימים בודדים. קיבלנו זמינות גבוהה של הנתונים במערכות האחסון. לאחר התקנת אקטיפיו שמרנו על הביצועים שלנו ועל האחסון הישן. אנו לא צריכים לקנות עוד מערכות אחסון למשך שנה. המערכת השתלבה עם מערכות אחרות שלנו, לרבות מערכות הארכוב. יצרנו אחידות בין קשת ומאקו. קיבלנו פשטות אופרטיבית: עובדת אחת, צעירה בוגרת ממר"ם, מפעילה את המערכת".

עדי גלוון, מנהל אזורי באקטיפיו. צילום: קובי קנטורעדי גלוון, מנהל אזורי באקטיפיו, אמר כי "2013 היא השנה הראשונה בה רואים שארגונים מוציאים יותר כספים על מידע משוכפל מאשר על אחסון מידע חדש. יותר מ-70% מההוצאות על מידע הן על מידע שיש כבר בארגון עותק אחד שלו לכל הפחות. זיהינו מגמה זאת, ובעזרת הפתרון שלנו אנו מסייעים למנמ"רים להוציא פחות כסף. מנהלי הרכש הם הממליצים הכי טובים שלנו".

אקטיפיו, אמר גלוון, נוסדה ב-2009 בבוסטון והסניף הישראלי שלה הוקם במחצית 2012. מאז הקמתו של הסניף המקומי נוספו למאות לקוחותיה של החברה בעולם עשרה לקוחות ישראליים, ביניהם אורמת וסלקום. החברה, ציין גלוון, צומחת ב-700% משנה לשנה. "התמחותה של אקטיפיו היא בהגנה על המידע, בכלל זה באמצעות טכנולוגיית PAS (ר"ת Protection and Availability Storage) אותה פיתחה. החברה מגינה על המידע בווירטואליזציה של האחסון. היא מתהדרת ביכולת להביא לצמצום של 70% מההוצאות על אחסון וגיבוי, ולתת ללקוחות הארגוניים פלטפורמה שלא נכנסת לעבודה שלהם אבל תמצא דרך לספק את הפונקציונליות הנדרשת בעולם האחסון והטיפול במידע, דוגמת Snapshot ומניעת שכפול מידע (דה-דופליקציה). הפלטפורמה של אקטיפיו לא קשורה לאחסון אך עובדת אתו".

גלוון סיכם באומרו, כי "הטכנולוגיה שפיתחה אקטיפיו מצאה דרך 'להריח' את המידע המאוחסן, לשמור אותו, לעקוב אחריו, 'להאזין' לו, לעשות לו גיבוי ולבצע בו דחיסה, מניעת שכפול, Mirror והעתקת נתונים – בצורה יעילה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים