אריק לב, DataManage: "שוק האחסון נכנס לתקופה של שינויים טכנולוגיים"

"דטה-סנטר מוגדר ומנוהל תוכנה, ובתוכו אחסון מוגדר ומנוהל תוכנה, ישלימו את מהפכת הווירטואליזציה", אמר לב - מנכ"ל DataManage ● לדבריו, "זו תתממש בזכות היכולת לאגד את כל המשאבים של תשתיות המיחשוב הפיזיות בארגון תחת שלושה מאגרי משאבים וירטואליים: מיחשוב, רשתות תקשורת ומערכות אחסון"

"שוק האחסון נכנס לתקופה של שינויים טכנולוגיים. נדרש מעבר לווירטואליזציה של האחסון כדי לתת מענה לבעיית הביצועים. הכנסת התוכנה לעולם האחסון מאפשרת ניהול דינמי וגמיש של המערכות, כאשר הדבר נעשה באופן אגנוסטי לחומרה עצמה", כך אמר אריק לב, מנכ"ל DataManage.

לב דיבר בכנס STORAGE&BACKUP2013. באירוע, שנערך היום (א') בהפקת אנשים ומחשבים במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, השתתפו מאות מקצועני תשתיות IT. מנחי הכנס היו פלי הנמר – יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס – העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי לב, "מהפכת הווירטואליזציה שאנו חווים בשנים האחרונות מאפשרת לארגוני IT לנהל את תשתיות השרתים ותחנות העבודה באופן וירטואלי לחלוטין. אולם, תשתיות המיחשוב בארגון כוללות סביבות נוספות, כמו תקשורת, אבטחת מידע, אחסון וגיבוי. עד היום ניתן לסביבות אלה מענה חלקי בלבד בהקשר של וירטואליזציה".

"מצב זה הולך להשתנות בעתיד הקרוב", אמר לב. "דטה-סנטר מוגדר ומנוהל תוכנה, ובתוכו אחסון מוגדר ומנוהל תוכנה – מגמות אותן מובילות חברות כמו VMware, ישלימו את מהפכת הווירטואליזציה. זו תתממש בזכות היכולת לאגד את כל המשאבים של תשתיות המיחשוב הפיזיות בארגון תחת שלושה מאגרי משאבים וירטואליים: מיחשוב, רשתות תקשורת ומערכות אחסון. ניהול תצורת החומרה נעשה באמצעות שכבת ניהול עליונה, מבוססת תוכנה, מתוך כוונה לקבל את המשאב הנכון למקום הנכון ובזמן הנכון. הדבר מפשט את התהליכים הכרוכים בהגדרה של כל המשאבים הדרושים לתמיכה ביישומים. זה מאפשר מתן שירותים חדשים ומתן מענה מיידי באופן גמיש, מהיר ודינמי, תוך ניצול העובדה שתשתיות החומרה מנוהלות כתשתית אחת אחודה, באופן וירטואלי".

"DataCore, אותה אנחנו מייצגים בישראל, משתלבת באופן מלא בחזון הזה, באמצעות הפתרון מבוסס התוכנה שלה לניהול תשתיות אחסון המידע בארגון", אמר לב. "מדובר בפתרון שמאפשר להפחית באופן משמעותי את עלויות המימון והתפעול של תשתית מערכות האחסון בארגון. התוכנה משתלבת בתשתית הקיימת ומאפשרת לקבל תשתית אחסון יציבה, מגיבה וגמישה, עם רמת יעילות גבוהה, ביצועים משופרים והגנה אמינה על נתונים".

לב סיים בציינו, כי מערכות האחסון של ענקית אבטחת המידע הרוסית קספרסקי (Kaspersky), מנוהלות על ידי DataCore, ומטפלות בעשרה פטה-בייטים של נפח נתונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים