VIP להמונים

הגלקסי S4 לא רק אלגנטי ובמחיר נגיש, אלא גם גוף אידיאלי לאיחסון טכנולוגיה מתקדמת בפרופורציות הנכונות ● אם הייתה טענה כלשהי בנושא האיכות, גם זה כבר שייך להיסטוריה ● הסמארטפון החדש מבית סמסונג ועליו האנדרואיד, מביא איתו איכות שמתמזגת בשלווה עם שימושיות חסרת תקדים

דורון אמיר, מנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס משקיעים לסטארט-אפים

איזה תענוג היום לפתח אפליקציה, להעלות אותה תוך מספר דקות ל-Play store של גוגל (Google) ולעשות Play!!! הגלקסי S4 לא רק אלגנטי ויוקרתי ובמחיר נגיש (תמיד יש מה לשפר…), אלא גם גוף אידיאלי לאיחסון טכנולוגיה מתקדמת בפרופורציות הנכונות.

כמפתח אפליקציות, אני מכיר מקרוב את הליך הפיתוח גם בפלטפורמות המתחרות (כולל כל תהליך הפיתוח, הרישום והמכירה), ומה שיש לי לומר זה פשוט תודה אחת גדולה שגלקסי S4 הביא איתו את האיכויות הגבוהות שיש בו. כן, אפילו שמדובר במעטפת פלסטיק (תחום הפלסטיקה זכה כבר מזמן להכרה ואהדה על גוף האדם ואין סיבה שהמכשיר שמשמש כעוד סוג של איבר בימינו…לא יתקבל בברכה). אך הפרגון שאליו אני מתכוון, גם לא נוגע לחומרה של המכשיר – שגם לה שמור בהחלט כבוד טכנולוגי, ועל זה תוסיפו פיצ'רים מדליקים ( דפדוף ללא מגע,תמונות סטילס,זיהוי פנים עבור כניסה למייל, ועוד).

כוונתי היא, שאם עד היום הייתה סיבה לפתח אפליקציות ל-iPhone זה נבע מהרצון לפתח אפליקציות מצוינות, איכותיות, וכאלה שכולם משתמשים בהן, אבל מה עכשיו? אנדרואיד (Android) מפוצצת את גרף ההורדות, השימושיות היא כבר לא עניין לניבוי או חיזוי, ואם הייתה טענה כלשהי בנושא האיכות, אז גם זה כבר שייך להיסטוריה בכל הנוגע לגלקסי S4 החדש של סמסונג (Samsung), שמביא איתו איכות שמתמזגת בשלווה עם שימושיות חסרת תקדים מבית היוצר של גוגל.

יותר פשטות, פחות תחכום והרבה יותר גאונות! כן, גאונות בפשטות שמביאה איתה יום פשוט יותר, יום יפה יותר (-:

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים