בעקבות הדרישה של גוגל: מיקרוסופט מסירה את יישום יו-טיוב המשודרג מחנות האפליקציות שלה

ענקית התוכנה תציע לפי שעה את הגרסה הקודמת, עליה נמתחה ביקורת רבה, עד אשר תעמוד בדרישות הפרסום של גוגל ●"במיקרוסופט וביו-טיוב פועלים במשותף כדי לעדכן את יישום אתר תכני הווידיאו עבור מכשירי חלונות פון, ולהבטיח עמידה בתנאי השימוש בממשק API של יו-טיוב במהלך השבועות הקרובים", מסר מנהל התקשורת של יו-טיוב

מיקרוסופט (Microsoft) תסיר את יישום יו-טיוב (YouTube) המשופר למערכות חלונות פון 8 (Windows Phone 8) מחנות היישומים שלה, ותשיב את הגרסה הישנה עד שתוכל לעמוד בכל הדרישות של גוגל (Google) מהיישום, בהן דרישות הפרסום – כך מסר מאט מק'לרנון, מנהל התקשורת של יו-טיוב.

"במיקרוסופט וביו-טיוב פועלים במשותף כדי לעדכן את יישום אתר תכני הווידיאו עבור מכשירי חלונות פון (Windows Phone), ולהבטיח עמידה בתנאי השימוש בממשק API של יו-טיוב במהלך השבועות הקרובים, ובכלל זה הפעלה של מודעות", מסר מק'לרנון. "עד אז תחליף מיקרוסופט את יישום יו-טיוב הקיים בחנות חלונות פון בגרסה הקודמת".

עוד יצוין, כי "הגרסה הקודמת" היא זו שעליה נמתחה ביקורת רבה בטענה שאינה הרבה יותר מאשר קישור לאתר הפופולרי. בזמנו טען דייב היינר, סגן נשיא במיקרוסופט והיועץ המשפטי הראשי של החברה, כי בענקית התוכנה דווקא רצו להציע יישום מתקדם יותר, אך גוגל שללה ממיקרוסופט את הגישה לממשק API הנחוץ לשם כך.

בתחילת החודש הציגה מיקרוסופט גרסה חדשה ליישום המדובר, שנתן מענה למרבית הטענות של המבקרים. אולם, בגוגל טענו כי היישום עומד בניגוד לתנאי השימוש – משום שהוא מאפשר להוריד סרטונים למכשירים של המשתמשים – דבר שעלול ליצור בעיות של זכויות יוצרים – ואינו מציג מודעות שמתפרסמות ביו-טיוב. ביום ד' הציגה מיקרוסופט גרסה מתוקנת של היישום, אלא שגם בזו לא היה די מבחינתה של גוגל.

דובר מיקרוסופט מסר, כי אין לחברה מה להוסיף מעבר לתגובה המשותפת למיקרוסופט ולגוגל שמסר מק'לרנון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים