לקראת המעבר לענן: שינויים בהנהלת סאפ

לארס דלגאארד, מנהל פעילות הענן של החברה ומייסד-מנכ"ל של SuccessFactors, פורש מהחברה אולם ימשיך לשמש כמשקיע, ובמקומו ימונה בוב קלדרוני, מנכ"ל Ariba, לנשיא פעילות הענן העולמית ● "ה-די.אן.איי של הענן הוטבע בליבם ובמוחם של 65,000 בני אדם, וכעת הוא חלק בלתי נפרד מנשמתה של סאפ", אמר אחד המנכ"לים של סאפ, "אנו חברת ענן, וטוב שעומד לרשותנו מומחה כמו דלגאארד"

סאפ (SAP) שואפת להגביר את פעילות הענן, והשאיפה מולידה גם שינויים בהנהלה: בענקית התוכנה הגרמנית מסרו, כי לארס דלגאארד, מנהל פעילות הענן של החברה ומייסד-מנכ"ל של SuccessFactors, פורש מסאפ – אם כי ימשיך לשמש כ-"משקיע".

SuccessFactors פיתחה תוכנה לניהול כוח אדם במתכונת SaaS (תוכנה במתכונת שירות). בשנת 2011 רכשה סאפ את SuccessFactors תמורת 3.4 מיליארד דולרים, בעקבות החרפת התחרות בין SAP, אורקל (Oracle), יבמ (IBM) וחברות נוספות בתחום הענן.

דלגאארד, שנחשב למומחה ענן ותרם להעברה של תוכנות סאפ לענן, יפרוש ממועצת המנהלים של החברה ב-1 ביוני. בוב קלדרוני, מנכ"ל Ariba, חברה בת של סאפ, ימונה כנשיא פעילות הענן העולמית של החברה. Ariba נרכשה על ידי סאפ בשנת 2012 תמורת 4.3 מיליארד דולרים.

בשיחת ועידה עם אנליסטים לרגל הפרישה של דלגאארד, הביע ביל מק'דרמוט, אחד המנכ"לים המשותפים של החברה, "שמחה רבה" על כך שדלגאארד יוסיף לשמש כיועץ לחברת הענן. "ה-די.אן.איי של הענן הוטבע בליבם ובמוחם של 65,000 בני אדם, וכעת הוא חלק בלתי נפרד מנשמתה של סאפ", אמר. "אנו חברת ענן, וטוב שעומד לרשותנו מומחה כמו דלגאארד".

במקביל, לואיזה דלגדו, חברה נוספת במועצת המנהלים של סאפ, אשר הייתה מופקדת על כוח אדם ויחסי עבודה, פורשת מהחברה לטובת תפקיד של מנכ"ל בחברה אחרת. וורנר ברנדט, מנהל הכספים הראשי, יופקד מעתה גם על כוח האדם ויחסי העבודה.

כן הוקמה בסאפ מחלקה חדשה שתאחד את כל ההיבטים של פיתוח התוכנה ותדווח ישירות למועצת המנהלים. וישל סיקה, שמילא תפקיד חשוב בפיתוח של מסד הנתונים הפועל בזיכרון HANA, יופקד על תחום הטכנולוגיה והחדשנות במועצת המנהלים. ברנד לוקרט מונה לתפקיד סגן נשיא בכיר לפיתוח יישומים. הוא ינהל את המחלקה לפיתוח יישומים של סאפ, וידווח לסיקה.

לבסוף, גרהארד אוסוולד, לשעבר הממונה על יישומים מקומיים ותמיכה עולמית במועצת המנהלים של סאפ, הופקד על תחום האיכות והתמיכה במועצת המנהלים של החברה. בין השאר הוא ינהל את היישום של מסד הנתונים HANA בארגונים גדולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים