אינטל: מעבדי האסוול יספקו שיפור של 50% בחיי הסוללה בהשוואה ל-Ivy Bridge

למרות שהמטרה הייתה השגת זמני עבודה טובים יותר, אומרים בענקית השבבים, הדבר לא בא על חשבון הביצועים של המעבדים ● בנוסף, כפי שכבר ידוע, אמורה משפחת מעבדי ההאסוול להציע ביצועים גרפיים גבוהים במיוחד בזכות שבב שעבר שיפור משמעותי במיוחד

"משפחת מעבדי ההאסוול (Haswell) החדשה תספק שיפור של 50% בחיי הסוללה בהשוואה למחשבים ניידים המבוססים על דור מעבדי ה-Ivy Bridge הקודם", כך אמרה רני בורקר, סגנית נשיא תאגידית ומנכ"לית קבוצת הארכיטקטורה באינטל (Intel). לדבריה, מחשבים שיתבססו על האסוול יתאפיינו בזמני עבודה טובים פי עד 20 במצב המתנה או הדממה, מה שמלמד על צריכת כוח נמוכה במיוחד.

בורקר אמרה את הדברים בתדריך לעיתונאים שערכה ביום ה' האחרון, כשבוע לפני ההשקה הרשמית של סדרת המעבדים החדשה של החברה. בורקר אף טענה שלמרות שהמטרה הייתה השגת זמני עבודה טובים יותר, הדבר לא בא על חשבון הביצועים של המעבדים, ויותר מכך, כפי שכבר ידוע, אמורה משפחת מעבדי ההאסוול להציע ביצועים גרפיים גבוהים במיוחד בזכות שבב שעבר שיפור משמעותי במיוחד. בחברה טוענים גם לשיפור של עד 100% בביצועים הגרפיים לעומת הדור הראשון של המעבדים המבוססים על ייצור ב-22 ננו-מטר.

לפי נתונים שכבר טופטפו בעבר מאינטל, אמורה סדרת המעבדים החדשה להגיע עם מעטפת תרמית של 7 וואט בלבד וזאת בזכות יחידת ניהול חשמל שמשולבת במעבד עצמו. יחידה זו אמורה לנהל באופן דינמי את צריכת החשמל של החלקים השונים במערכת בכדי להפחית את צריכת הכוח הכוללת של המעבד כולו, או יותר נכון, של המערכת על שבב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים