דאסו סיסטמס השיקה כלי וירטואלי בתלת מימד להכנה ללידה

החוויה הריאליסטית, המאפשרת קבלת הסברים אינטראקטיביים עם אנשי מקצוע, מכינה את המשתמשים לקראת הלידה ● "הודות לסימולציית ה-3D, תוכלו לראות את מה שלא ניתן לראות, ולחוות את הדברים בצורה אינטראקטיבית", אמר פדריק ואשר, מנהל האסטרטגיה השיווקית בדאסו סיסטמס

חברת ה-3DEXPERIENCE, דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), יחד עם אוניברסיטת דקארט שבפריז, הכריזה על השקת חוויית 3D ריאליסטית תחת השם Born To Be Alive. חוויה זו פותחה בשותפות iLumens, מעבדה פדגוגית הפועלת תחת האוניברסיטה.

אנשי מקצוע בתחום הבריאות והציבור הרחב יכולים לעשות שימוש בחוויית התלת מימד Born To Be Alive, אשר ממחישה להורים לעתיד את תהליך הלידה. הסביבה התלת ממדית כוללת גם קהילת מומחי בריאות שמאפשרת לשתף, לדון ולשאול שאלות בנושא הלידה.

באמצעות חוויית התלת מימד בזמן אמת, שנכתבה על ידי אנשי מקצוע וארגוני בריאות, הורים נחשפים לסביבת 3D בה הם מבצעים היכרות עם חדר הלידה והמיילדת, וכן מתוודעים למכשור הרפואי, תפקודיו ולמידע כמו כיצד להגיע מוכנים לשעת הלידה. אימהות לעתיד יבצעו באופן וירטואלי פעולות המתרחשות במהלך הלידה, ובכל שלב תקבלנה הסברים אינטראקטיביים להעמקת הידע ולהפחתת החששות באמצעות החוויה עצמה.

חווית תלת המימד Born To Be Alive

יותר מ-75 מיליון לידות מתרחשות בעולם מדי שנה. בישראל נולדו כ-170,00 תינוקות בשנת 2012. לידות הן כמובן דבר משמח, אך לצד זאת הן מעלות שאלות רבות ויוצרות חששות אצל ההורים לעתיד: "מה עושים כאשר הצירים הראשונים מתחילים?", "מדוע אני מנוטרת על ידי כל כך הרבה מכונות?", "כיצד אתמודד עם הכאב ומהו אפידורל?". כדי לענות על שאלות אלה ואחרות, הוקמה לצד הסביבה הווירטואלית, כאמור, גם פלטפורמה קהילתית בה רופאים ומיילדות עונים על שאלות.

"חוויות 3D הן כלי חינוכי נהדר שיהפוך ליותר ויותר פופולרי, במטרה לעורר מודעות, לספק הכשרות ולבצע הערכת יכולות של הציבור וכן של חברים במערכות הבריאות", אמר אלכסנדר מיניון, פרופסור להרדמה וראש יוזמת iLumens באוניברסיטת דקארט. "אין ספק כי פתרון חדשני זה יאפשר למידע המאושר על ידי מומחים להיות מופץ בצורה רחבה, ובכך לשפר את הידע וההבנה בנוגע לתהליכים רפואיים מסוימים".

"מה עושים כאשר הצירים הראשונים מתחילים?". החוויה הריאליסטית Born To Be Alive

"הודות לסימולציית ה-3D, תוכלו לראות את מה שלא ניתן לראות, ולחוות את הדברים בצורה אינטראקטיבית", אמר פדריק ואשר, מנהל האסטרטגיה השיווקית בדאסו סיסטמס. "אנשים נטמעים בתרחיש, מבצעים פעולות וחוזרים עליהם, והופכים מוכנים יותר ללידה במציאות".

חוויית Born To Be Alive 3D זמינה באנגלית ומהווה חלק שני בסדרה שהחלה בחוויית StayingAlive, שנועדה ליצור מודעות ולספק הכשרה לתהליכי עזרה ראשונה. גרסת iPad של החוויה תהיה זמינה במהלך השנה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    מעניין מאוד איך הסתדרו עד עכשיו בלי התוכנה הזו מיליארדי אנשים בעולם מאז היווצרותו. עוד מעט נתחיל לגדל ילדים וירטואליים בתלת מימד עם משקפיים מיוחדים. ואם לא נגדל או נחנך אותם כמו שצריך אזי לא נוכל לגדל ילדים בעולם האמיתי. נא לרדת לקרקע

אירועים קרובים