עובדי אמזון בגרמניה ישבתו בדרישה להעלאת שכר

איגוד העובדים Verdi קרא לעובדים במרכז הלוגיסטי של אמזון בלייפציג לשבות היום, לאחר שב-14 במאי שבתו כבר 300 מעובדיו כמו גם 600 עובדים במתקני החברה בבאד הרספלד ● באיגוד דורשים להעלות את שכר העובדים בעשרות אחוזים ומוחים על שהחברה מסרבת לחתום על הסכם שכר קיבוצי, כפי שנוהגות חברות אחרות בענף הקמעונות והשיווק הישיר בגרמניה ● מאמזון נמסר, כי הם מוכנים להמשיך בהידברות, אולם כרגע לא נראה שיש בסיס למשא ומתן

מנהלים את הבית. אמזון

עובדי ענקית הסחר האלקטרוני אמזון (Amazon) בגרמניה עומדים לשבות היום (ב') בפעם השנייה, בדרישה להעלאת שכר ומתן הטבות.

השביתה מאורגנת על ידי איגוד העובדים Verdi, שקרא לעובדים במרכז הלוגיסטי של אמזון בלייפציג לשבות היום, לאחר שב-14 במאי שבתו כבר 300 מעובדיו כמו גם 600 עובדים במתקני החברה בבאד הרספלד.

אמזון מעסיקה בגרמניה כ-9,000 עובדים. באיגוד העובדים מוחים על שהחברה מסרבת לחתום על הסכם שכר קיבוצי כפי שנוהגות חברות אחרות בענף הקמעונות והשיווק הישיר בגרמניה. האיגוד דורש להעלות את שכר הבסיס של עובדי אמזון ולשלם תוספות שכר גבוהות יותר לעובדים במשמרות לילה.

בלייפציג דורש האיגוד לשלם לעובדים שכר בסיס של החל מ-10.66 יורו לשעה בהשוואה ל-9.3 יורו לשעה כיום. בבד הרספלד הוא דורש לשלם לעובדים שכר בסיס של החל מ-12.18 יורו לשעה בהשוואה ל-9.83 יורו לשעה כיום.

השכר של עובדי אמזון נחשב כבר כיום לאחד הגבוהים בענף הלוגיסטיקה בגרמניה. מאמזון נמסר, כי החברה מוכנה להמשיך במשא ומתן עם Verdi, אך לפי שעה לא נראה שיש בסיס משותף לדיון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים