יבמ מינתה את BSolutions כשותף עסקי בתחום ניהול תהליכי השיווק

במסגרת שיתוף הפעולה תתמקד BSolutions בשיווק, הטמעה ותחזוקה של הפתרונות הבולטים של יבמ בתחום ניהול תהליכי השיווק: כלים לניהול קמפיינים, פתרונות לניתוח התנהגות לקוחות בדיגיטל מבוסס הקלטה, פתרונות דיגיטל אנליטיקס ובפתרון לניהול השיווק הממוקד בערוצי הדיגיטל

יבמ (IBM) מינתה את BSolutions, המתמחה בייעוץ והטמעה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים לשיווק ממוקד לקוח, כשותף עסקי ומשווקת של הפלטפורמה של יבמ לניהול תהליכי השיווק בארגונים, EMM (ר"ת IBM Enterprise Marketing Management).

תחת פלטפורמת תהליכי השיווק בארגונים, מרכזת יבמ את כלל הפתרונות לניהול תהליכי השיווק, וכן הכלים לניהול ותפעול שיווק ממוקד לקוח – ובכלל זה פורטפוליו הכלים של חברות אותן רכשה בשנים האחרונות, במטרה להעשיר את היצע הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה.

במסגרת שיתוף הפעולה תתמקד BSolutions בשיווק, הטמעה ותחזוקה של הפתרונות הבולטים של יבמ בתחום ניהול תהליכי השיווק: כלים לניהול קמפיינים – IBM Unica, פתרונות לניתוח התנהגות לקוחות בדיגיטל מבוסס הקלטה – IBM Tealeaf, פתרונות דיגיטל אנליטיקס – IBM Coremetrics, ובפתרון לניהול השיווק הממוקד בערוצי הדיגיטל – IBM Marketing Center.

ג'וני גולדברג, מנהל שותפים עסקיים בקבוצת התוכנה, אמר כי "שיתוף הפעולה בין יבמ ל-BSolutions מאפשר לה להציע לחברות וארגונים פתרון אטרקטיבי לניהול תהליכי השיווק ללקוחותיה".

ליז בורנשטיין, מנכ"ל משותף ב-BSolutions, אמרה כי "השילוב בין הטכנולוגיות החדשניות של יבמ, יחד עם הידע המקצועי והניסיון העשיר שלנו, מביא תמורה גבוהה וערך מוסף ללקוחותינו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אפריים גולדין

    ליז את מלכה. מגיע לך וכן לדותן

אירועים קרובים