גוגל שחררה את קוד המקור של Google Glass

החברה פרסמה את "העתקי המערכת עם ההגדרות שנקבעו במפעל וקוד המקור של הגרעין של מערכת ההפעלה של משקפי Glass" ● על פי גוגל, החומרים ששוחררו מאפשרים לאפס את המשקפיים ולשוב למפרטים כפי שנקבעו במקור ● עם זאת, החברה מזהירה ששימוש בתוכנה "עלול לגרום נזק שאינו בר תיקון" ● ההערכות הן ש-Google Glass יושקו בתוך מספר חודשים

גוגל (Google) פרסמה את "העתקי המערכת עם ההגדרות שנקבעו במפעל (Factory system images) וקוד המקור של הגרעין של מערכת ההפעלה של משקפי Glass". על פי גוגל, החומרים ששוחררו מאפשרים לאפס את המשקפיים ולשוב למפרטים כפי שנקבעו במקור – מה שיכול לסייע, למשל, למפתחים שביצעו שינויים שלא עלו יפה.

עם זאת, החברה מזהירה ששימוש בתוכנה "עלול לגרום נזק שאינו בר תיקון" וכי מי שמשחררים את הנעילה של התוכנה, או מחילים בחזרה את ההגדרות שנקבעו במפעל, עשויים שלא לקבל עוד עדכונים בתקשורת אלחוטית. אזהרה זו מנוגדת לשמועות שפורסמו בעבר ועל פיהן גוגל תאפשר לפרוץ למשקפיים הדיגיטליות.

במקביל, העיתון קוריאה טיימס (Korea Times) פרסם שב-Google Glass מותקנים צגי OLED זעירים מתוצרת סמסונג (Samsung). על פי דיווחים נוספים, שמגיעים משרשרת האספקה באסיה, המוצרים מתקרבים למדפי החנויות – ותוך מספר חודשים יוכל כבר הציבור הרחב לרכוש את המשקפיים הדיגיטליים של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים