פייסבוק תשנה את Home ועצרה את ההשקה של מכשירי HTC First באירופה

החברה פנתה לשותפיה האירופיים בבקשה לעצור את ההשקה המתוכננת של הטלפונים החכמים מדגמי HTC First, המכשירים היחידים שבהם מותקן Facebook Home מראש, עד שתבצע בו שיפורים ● "הקשבנו למשוב שקיבלנו ממשתמשים על חוויית השימוש ב-Home", ציינו בפייסבוק ● את הביקורות הקטלניות על היישום הם כינו "משוב מועיל שיסייע לנו לשפר אותו"

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

יישום Facebook Home למכשירי אנדרואיד (Android), שהושק בחודש שעבר, לא הפך ללהיט כפי שקיוו בפייסבוק (Facebook). נהפוך הוא, הביקורות היו קטלניות ברובן. כעת החליטה החברה לתכנן את היישום מחדש ואף פנתה לשותפיה באירופה על מנת לעצור את ההשקה המתוכננת של הטלפונים החכמים מדגמי HTC First – המכשירים היחידים שבהם מותקן היישום מראש. כמו כן, פייסבוק הפסיקה להציע את היישום למכשירים חדשים.

"הקשבנו למשוב שקיבלנו ממשתמשים על חוויית השימוש ב-Home. רבים אוהבים אותו, אך קיבלנו גם משוב מועיל שיסייע לנו לשפר אותו. בחודשים הקרובים נתמקד בהוספת אפשרויות להתאמה אישית בהתאם למשוב שקיבלנו", נמסר מהחברה.

מאז ש-Facebook Home הוצע בראשונה, באמצע החודש שעבר, הורידו משתמשים כמיליון עותקים. היישום מוצע עבור מספר מוגבל של מכשירים, בהם Galaxy S III ו-Note II של סמסונג (Samsung), ודגמי One של HTC. מאז שיצא ספג היישום ביקורות קטלניות ויותר ממחצית מהמשתמשים שדירגו אותו בחנות Google Play נתנו לו כוכב אחד בלבד מתוך חמישה. הציון הממוצע של היישום הוא 2.3 כוכבים בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים