מעבירה את זה הלאה: סאפ מכשירה את ילדי העובדים לשימוש טכנולוגי חכם

ענקית היישומים סיימה בימים אלו קורס הכשרה לילדי העובדים, במהלכו למדו את תורת התכנות ואף הגישו פרויקט סיום מבוסס HTML ● אייל סיני, עובד סאפ ומיוזמי הפרויקט: "לא ויתרנו להם בגלל שהם צעירים ומראש כיוונו לרמה גבוהה, שכן ברור לנו שזו הרמה הקיימת אצלם בבית"

סאפ (SAP) קיימה קורס מחשבים לקבוצה של 20 ילדי עובדים מגיל 9 ומעלה, בהדרכת עובדי החברה. בימים אלו הסתיים המחזור הראשון בהצלחה רבה. הקורס, שהתקיים ללא עלות ובהתנדבות המדריכים, ארך חודשיים ובהיקף של 16 שעות, במהלכו למדו הילדים את תורת התכנות ואף בנו כפרויקט סיום מערכת אינטרנט המבוססת על שרת ובסיס נתונים בשפת HTML.

אייל סיני, עובד סאפ ומיוזמי הפרויקט, אמר כי "כאשר השקנו את הפרויקט, הופתענו לטובה מכמות העובדים שהתנדבו לקחת חלק בהדרכות. כולם רצו להיות שותפים להצלחה וראו חשיבות רבה במתן כלים מעולם המחשוב לילדי העובדים. לא ויתרנו להם בגלל שהם צעירים ומראש כיוונו לרמה גבוהה, שכן ברור לנו שזו הרמה הקיימת אצלם בבית". הוא סיפר, כי "הילדים התוודעו לעולם ה-"אנטרפרייז אפליקיישן" ולמדו כיצד לבנות דטה-בייס, ממשק משתמש ותכנות ב-HTML, וכן ב-PHP וב-SQL. פרויקטי הסיום היו מרשימים וכללו אתר להחלפות פריטים (סטייל יד שנייה), מערכת לעידוד והוקרה של עובדים, אתר לאיתור הישגים של שחקני טניס, ועוד. עכשיו נשאר לנו לשלב אותם לעבודה בחופש הגדול", אמר סיני.

שגית מלכס, מנהלת רווחה במעבדות החברה בישראל, הרחיבה פרויקטים נוספים של החברה עם הקהילה. "מדובר בפרויקט אחד מני רבים שסאפ מקיימת בשיתוף ומעורבות עובדיה במהלך השנה. במסגרת פעילויות הרווחה שלנו, מקיימת סאפ מספר יוזמות לפעילויות משותפות של העובדים עם בני משפחותיהם, אשר נועדו לחזק את הקשר של המשפחות למקום העבודה של יקיריהם".

לאור הצלחת קורס המחשבים, ייפתחו בעתיד מחזורים נוספים לילדי העובדים. בנוסף יש כוונה לפתוח קורס המיועד להורי העובדים, במטרה להכניסם לעולם הטכנולוגי. במהלך הקורס להורים, יעבירו העובדים מפגשים והרצאות במגוון נושאים הקשורים לטכנולוגיה: צילום ועריכת תמונות, הנחיות לרכישת מחשב וציוד טכנולוגי, עבודה על תוכנות שימושיות כגון אופיס (Office) וכן כיצד להשתמש נכון באינטרנט – כיצד לגלוש נכון, כיצן להתמצא ברשת, קניות אונליין, ועוד.

מיקי שטיינר, מנכ"ל SAP Labs ישראל, יושב בכיתת הלימוד בין הילדים כתלמיד מן השורה...

מזהים את מיקי שטיינר?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים